تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۸۹۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت گرفتن میزبانی جام جهانی کشتی از ماهشهر بررسی می‌شود
 استاندار خوزستان طی جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان خواستار بررسی علت گرفتن میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی از ماهشهر شد.

  باوجود اینکه اواخر سال ۹۷ ماهشهر به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی معرفی شد و در این زمینه نیز تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و فدراسیون کشتی وقت به امضا رسید، اما فدراسیون کشتی به بهانه مخالفت اتحادیه جهانی کشتی به دلیل کمبود امکانات در ماهشهر، میزبانی این رقابت‌ها را به تهران سپرد.

در حالی آماده نبودن زیرساخت‌های لازم متناسب با نظر اتحادیه جهانی کشتی و نبود پرواز مستقیم برای تیم‌های خارجی جهت حضور در ماهشهر از دلایل گرفتن میزبانی از ماهشهر عنوان شد که این شهرستان طی سال‌های اخیر میزبانی رقابت‌های مختلف بین‌المللی را عهده‌دار بوده است.

در این زمینه امروز (۳۰ مهرماه) غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با حضور در دفتر مسعود سلطانی‌فر خواستار رسیدگی وزیر ورزش به این موضوع و مشخص شدن علت گرفتن میزبانی از ماهشهر شد. وزیر ورزش نیز قول بررسی موضوع را داد.

در جلسه امروز همچنین پیرامون پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خوزستان صحبت شد.


قدردانی وزیر ورزش از استاندار خوزستان

وزیر ورزش و جوانان در جلسه با استاندار خوزستان از اقدامات انجام شده در زمینه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ورزش استان، قدردانی کرد.

 جلسه هماهنگی پروژه‌های زیرساختی ورزش خوزستان، امروز (۳۰ مهر) با حضور وزیر ورزش، استاندار خوزستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش در تهران برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام خوزستان، مقرر شد سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به صورت مشترک بین وزارت ورزش و استانداری خوزستان تکمیل شده و در سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد.

در این جلسه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ضمن قدردانی از نگاه ویژه وزیر ورزش به استان خوزستان، اعلام آمادگی کرد که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش خوزستان را که می‌توان به صورت مشترک به بهره‌برداری رساند، اجرایی کند.

همچنین مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در این نشست گفت: با توجه به حجم پروژه‌های انجام شده در حوزه ورزش خوزستان، از استاندار خوزستان و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به واسطه حمایت‌های ویژه‌ای که از مجموعه ورزش و جوانان خوزستان داشتند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم تا پایان این دولت، بیشتر پروژه‌های نیمه‌تمام خوزستان به سرانجام رسیده و شاهد توسعه بیش از پیش ورزش به ویژه در حوزه همگانی در استان خوزستان باشیم.

در پایان این نشست نیز تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت ورزش و استانداری خوزستان در راستای تکمیل سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز به امضا رسید و مقرر شد به زودی ابلاغ اعتبار و کارهای مربوط به انتخاب پیمانکار، انجام شود.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار