تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۹۰۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان خوزستان در برابر ابلاغیه وزارت نفت سکوت کرده‌اند
 پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: وزارت نفت ابلاغیه‎ای مبنی بر حمایت نکردن از تیم های نفتی در بخش قهرمانی، صادر کرده که ۱۸ نماینده خوزستان در مجلس هیچ واکنشی در این خصوص انجام ندادند.

 سیاوش بختیاری‌زاده در مراسم نکوداشت سیف‌اله دهکردی که جمعه شب در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: تمام مردم استان خوزستان در قبال سکوت نمایندگان درخصوص این ابلاغیه از آنها طلبکار هستند.

وی درخصوص نکوداشت سیف اله دهکردی گفت: دهکردی شاگردانی مانند ناصر محمدیان، محمد باوی، علی بهادر، محمد صادقی، رحیم مکوندی و فریدون حردانی را تربیت کرد که از نظر اخلاقی زبان زد هستند.

بختیاری زاده با اعتقاد بر اینکه خوزستان بزرگان بیشماری دارد و چنین مراسمی باید بیشتر در استان برگزار شود، افزود: باید افرادی مانند دهکردی و مقتدایی داشته باشیم تا از حق و حقوق بچه‌های خوزستان دفاع کنند.

وی اظهار داشت: ابلاغیه وزارت نفت زنگنه پیرو مصوبه مجلس صادر شده است و جای تعجب دارد که ۱۸ نماینده خوزستان در مجلس اعتراضی نسبت به این موضوع نکرده اند.

این پیشکسوت ورزش افزود: چرا فقط وزارت نفت اقدام به اجرای این مصوبه کرد و سایر وزارتخانه‌ها اقدامی در این خصوص نداشتند؟

وی بیان کرد: نمایندگان خوزستان در مجلس می توانند هر وزیری را جا به جا کنند اما سهم ما از نفت، تنها آن دودی است که زن و بچه‌های‌ ما استنشاق می‌کنند.

وی افزود: اگر وزارت نفت نخواهد در ورزش برای جوانان هزینه کند، چه کسی از حق ما دفاع می کند.  اگر صنعت نفت در اصفهان، شیراز یا تبریز بود آیا چنین قانونی مصوب می شد که نتوانند در ورزش قهرمانی فعالیت کنند.

بختیاری زاده خطاب به ۱۸ نماینده استان در مجلس گفت:اگر ابلاغیه وزارت نفت تا اسفندماه لغو نشود، مردم استان خودشان دست به کار شده و از حقوقشان دفاع می کنند.

پیشکسوتان ورزش خوزستان فراموش نشوند

یکی دیگر از پیشکسوتان ورزش خوزستان گفت: پیشکسوتان و کسانی که برای ورزش استان زحمت کشیده اند نباید فراموش شوند بلکه باید همواره از آنها تقدیر کرد.

سیف‌اله دهکردی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این آیین افزود: کارهایی که در فوتبال انجام دادم، همگی براساس وظیفه بود، هرجا کار کرده‌ام همیشه با قلبم بوده و اصلا به دنبال مسائل مالی نبودم.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد گفت: امیدوارم این کار فرهنگی برای نسل‌های بعدی ما در حیطه مربیگری انجام شود و از دیگر پیشکسوتان نیز قدردانی شود.  

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز گفت: یکی از ویژگی های آقای دهکردی سلامت اخلاقی و مالی او بود و با حساسیت‌ و دقت این موضوعات را رعایت می کرد.

وی برنامه‌ریزی دقیق و کادرسازی را از دیگر ویژگی های دهکردی عنوان کرد و افزود: این پیشکسوت فوتبال توجه فراوانی به رده های سنی پایه داشت به همین دلیل امروز بسیاری از ما افتخار شاگردی او را داریم.

 سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز گفت: فوتبال استان خوزستان به دهکردی در تمام عرصه‌ها همچون باشگاه‌داری، هیات‌داری،  رده‌های پایه و همچنین زیرساخت‌های فوتبال مدیون است و نام او برای فوتبال کشور و خوزستان فراموش شدنی نیست.  

وی بیان کرد: معتقدم این مراسم در شان سیف‌اله دهکردی بود و امیدوارم به عنوان الگویی در سراسر کشور باشد تا آن مدیرانی که برای استان‌هایشان زحمت می‌کشند نیز مورد تقدیر قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: من در بچگی با نام‌هایی چون عبدالرضا برزگری، منصور رشیدی و پرویز دهداری با فوتبال خوزستان و فولاد آشنا شدم. همچنین سیف‌اله دهکردی برای من علاوه بر معلم بودن رقیبی بود که از او درس اخلاق، جوانمردی و تخصص مدیریت فوتبال را یاد گرفتم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار