تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۹۰۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس کل دادگستری خوزستان: مردم فساد و اختلاس را مستند اعلام کنند
  رییس کل دادگستری استان خوزستان مبارزه با فساد اقتصادی را اولویت مهم این دادگستری اعلام کرد و گفت:مردم در موضوع فساد و اختلاس به صورت مستند اقدام و موارد را به دادگستری اعلام کنند.

حجت الاسلام صادق مرادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در آبادان بیان کرد: مسئولیت دادستان در قوانین قضایی گسترده و متنوع دیده شده و اگر همیاری و همدلی و مساعدت سایر دستگاه‌های اجرایی و جامعه نباشد در تحقق اهداف با مشکل روبه رو می شود. 

وی افزود: دادگستری با همه وجود با به کارگیری همه امکانات خود و ظرفیت های موجود و دارا بودن مدیران و قضات ارزشمند و کارکنان شریف، با فساد در همه ابعاد آن از جمله مفاسد اقتصادی مبارزه بی امان می کند و هیچ گونه ترحمی نسبت به مفسدان روا نخواهد داشت.

وی ادامه داد: چندین پرونده مفاسد اقتصادی در استان خوزستان در حال بررسی است و تحقیقات اولیه برخی از آنان انجام شده و برخی از آنها به قرار تامین رسیده است.

رییس کل دادگستری خوزستان افزود: با پایان یافتن تحقیقات مقدماتی و کیفرخواست در این خصوص رای قطعی صادره توسط رسانه‌ها در اختیار مردم فهیم استان خوزستان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند با بزرگ نمایی برخی تخلفات صورت گرفته، اعتماد مردم که مهم‌ترین سرمایه کشور است را خدشه‌دار کنند و امروز هیچ رسالتی مهم‌تر از حراست و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده ما نیست.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب خود پرچمدار مبارزه با فساد هستند و ما نیز باید با جدیت و بدون هرگونه خط قرمز، مبارزه با فساد را دنبال کنیم چرا که مماشات و برخورد جناحی و دوگانه بزرگ ترین آفت مبارزه با فساد است. 

حجتالاسلام مرادی با اشاره به مبارزه با زمین خواری در شهرستان آبادان گفت: در خصوص زمین خواری در آبادان دادستان جدید نیز باید با شدت و قدرت ورود کند و متخلفان این پرونده را به شدت مجازات کند.

با حضور رییس کل دادگستری استان خوزستان نعمت ا... روشن روان و حمید مرانی پور ، روز یکشنبه در آیینی به ترتیب به عنوان رییس دادگستری و داستان آبادان معرفی شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار