تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۹۰۶۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرانه ورزشی حمیدیه افزایش یابد
استاندار خوزستان با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی در حمیدیه، از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواست تا سرانه ورزشی آن را به استاندارد ها برساند.
  نشست بررسی مشکلات شهرستان حمیدیه یکشنبه شب با حضور استاندار خوزستان، معاون امور عمرانی استانداری، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این نشست مشکلات مختلف شهرستان حمیدیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقداماتی در حوزه‌هایی از جمله آب، فاضلاب، ورزش، راه‌های روستایی، بهسازی معابر شهری و طرح تفصیلی صورت گیرد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این نشست گفت: حمیدیه از جمله مناطقی است که در سال‌های اخیر تبدیل به شهرستان شده و از این رو شاخص های توسعه آن با سایر شهرستان فاصله دارد و پایین است که باید این فاصله ها را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات فاضلاب حمیدیه، افزود: این شهر شبکه فاضلاب ندارد و شرکت آبفا نیز برای حمیدیه ردیف اعتباری ندارد که پیگیری لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت.

شریعتی همچنین به سرانه کم ورزشی در حمیدیه اشاره کرد و از حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواست تا سرانه ورزشی را به استاندارد ها برساند.

وی در ادامه از مدیران دستگاه‌های مختلف به ویژه آبفا خواست تا ضمن بازدید از حمیدیه، از مشکلات آن گزارشی ارائه شود.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه راه های روستایی در حمیدیه را به سختی می‌توان راه نامید، گفت: راه‌های روستایی بسیار مسئله دار است که حتما باید اقدامات موثری انجام شود تا شاخص‌ها بهبود یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی حمیدیه، اظهار کرد: ۹۹ درصد اراضی کشاورزی حمیدیه، آبی است و این موضوع به خلق ثروت بیشتر کمک می‌کند و موثر است.

فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان نیز اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن، رسیدگی به شهرستان‌هایی نظیر حمیدیه جزء موضوعاتی است که باید به آن به خوبی توجه کرد.

وی گفت: مردم حمیدیه در مقاطع مختلف تاریخی نشان دادند که پاسداران خوبی برای تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی هستند.

عبیات بیان کرد: در سیل اخیر نیز شاهد بودیم سرمایه اجتماعی موجود در این شهرستان و سایر مناطق سیل‌زده، چه تاثیری در مهار سیلاب و خلق حماسه حمیدیه داشت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار