تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۹۰۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید لوازم آتش بازی و ترقه مجاز
  لوازم آتش بازی و ترقه مجاز در هر مکانی و یا شهری یافت نمی شود و معمولا هم اگر شما بتوانید لوازم آتش بازی را از جایی یافت کنید،ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد.

خرید لوازم آتش بازی به صورت غیر مجاز،خطراتی را به دنبال خواهد داشت که می توان به خطرناک بودن لوازم،فاسد بودن ترقه و وسایل آتش بازی و غیر قانونی بودن آن اشاره کرد.

البته به این معنی نیست که اگر شما خرید لوازم آتش بازی را انجام داده اید،حتما باید مواد آن فاسد شده باشد،بلکه احتمال زیادی دارد که آن ترقه دیگر کار نکند و یا ممکن است در حین عملیات به شما آسیبی وارد کند.

اگر قصد خرید لوازم آتش بازی را با نازل ترین قیمت دارید،می توانید از فروشگاه های معتبری از جمله فروشگاه هپی مپی و دیگر فروشگاه های معتبر ایران خریداری کنید.

خرید لوازم آتش بازی  و ترقه مجاز 

خرید لوازم آتش بازی مخصوص ایام

به هنگام نزدیک شدن به ایام خاص همانند چهارشنبه سوری و یا تحویل سال جدید،ترقه و وسایل آتش بازی در سطح کشور دچار کمبود خواهد شد و یا متاسفانه افراد مجبور به وارد کردن (قاچاق) لوازم آتش بازی خواهند بود که تمامی این مشکلات با استفاده از خدمات آنلاین فروشگاه هپی مپی در رابطه با خرید لوازم آتش بازی رفع شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه نخواهید داشت و مطمئنا خواهید بود که شما جنس درجه یک را تحویل خواهید گرفت!.

خرید لوازم آتش بازی و ترکاندن ترقه در سطح کشور ایران،سابقه دیرینه ای دارد!.

به هنگامی که مردم قصد خوشحالی دارند و یا تیم ملی بتواند در سطح کشور / جهان رتبه ای را کسب کند،مردم از خوشحالی لوازم آتش بازی را از قبل تهیه می کنند تا به هنگام دست یافتن به رتبه های برتر،آن ها را آتش بزنند و در کنار هم خوشحال شوند.

آتش بازی و ترکاندن ترقه،به معنای پیروزی و خوشنودی است و از این جهت شما می توانید برای ابراز خوشحالی خود اقدام به آتش بازی در محیطی امن کنید.

البته باید به این مسئله دقت داشته باشید که هر کاری،مکان خاص خود را دارد و شما نباید با ترکاندن ترقه و یا با خرید لوازم آتش بازی،اقدام به سلب آسایش از مردم کنید.

خرید لوازم آتش بازی  و ترقه مجاز 

محل آتش بازی و ترقه

برای آتش بازی و یا ترکاندن ترقه شما می توانید به بیرون از شهر یا در یک فضای کاملا باز که تا 100 متر خانه وجود نداشته باشد،اقدام به ترکاندن ترقه کنید و یا با خرید لوازم آتش بازی که انجام داده اید،اقدام به شادی نموده و خرسند باشید.

همانطور که ذکر شد،شما نباید با این کار،آسایش مردم را بهم بزنید،زیرا مطمئنا اگر چنین مسئله ای رخ دهد،نیروی انتظامی در این کار دخالت خواهد کرد و ممکن است برای شما عواقب بدی در پی داشته باشد.

در فروشگاه های آنلاین از جمله فروشگاه هپی مپی،شما می توانید اکثر وسایل های آتش بازی مجاز را تهیه کرده و سرگرم شوید.

لوازم هایی مانند دود رنگی،لوازم چهارشنبه سوری،چلچله ها،کهکشان ها،آبشارهای مختلف،قرص دود،دود رنگی،دود دستی و … دیگر وسایل را می توانید به راحتی در فروشگاه های آنلاین و معتبر تهیه کنید.

بعضی از وسایل آتش بازی که در فروشگاه هپی مپی می توانید سفارش دهید


چلچله 7 شوت

شهاب 10 شوت

آبشار طاووس

در این روزها،مردم علاقه بسیار زیادی به خرید لوازم آتش بازی برای عروسی و یا مراسمات خاص مانند ولادت های افراد و امامان دارند،همچنین برای مناسبت های خاصی مانند 22 بهمن نیز،از ترقه و دیگر لوازم های آتش بازی جهت شادی و تفریح استفاده می کنند.

یک نکته بسیار مهمی که باید همیشه به یاد داشته باشید این است که به هنگام خرید لوازم آتش بازی از فروشگاه های آنلاین نظیر فروشگاه هپی مپی و یا سوپرمارکت ها/مغازه ها،شما همیشه باید با احتیاط عمل کنید تا زمانی به خود آسیب نزنید.

زیرا کوچک ترین مسئله و یا خراب شدن ترقه و لوازم آتش بازی،می تواند منجر به مرگ افراد شود!.

خرید لوازم آتش بازی  و ترقه مجاز

منبع : فروشگاه لوازم آتش بازی هپی مپی

:
:
:
آخرین اخبار