تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۹۰۷۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات آسفالت و بهسازی خیابان های شهرک صنعتی شماره 3 اهواز
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: عملیات زیرسازی، آسفالت و بهسازی خیابانهای شهرک صنعتی شماره 3 اهواز در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "اخلاق محمدیان"با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی، آسفالت و بهسازی خیابانهای شهرک صنعتی شماره 3 اهواز به مساحت 40 هزار متر مربع در حال انجام است، اعتبار اختصاص داده شده به این بخش را 30 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افزود: به منظور بهینه سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز، اجرای آسفالت خیابانهای این شهرک در دستور قرار گرفت که تا کنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت:  هم‌اکنون شهرک صنعتی شماره 3 اهواز با 132 واحد صنعتی فعال یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی استان به شمار می رود و بیشتر صنایع مستقر در این شهرک صنایع فلزی و شیمیایی می باشند.
محمدیان در زمینه عملیات اجرای روکش آسفالت خیابانهای شهرک صنعتی ایذه نیز خاطرنشان کرد: این پروژه عمرانی با مساحت 19 هزار متر مربع و اعتبار 15 میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: حفظ و نگهداری از امکانات و زیرساختها در شهرکهای صنعتی مشارکت و مسئولیت پذیری صنعتگران را می طلبد. به همین منظور پرداخت به موقع حق شارژ و همکاری با شرکت های خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا امکانات شهرک های صنعتی متعلق به همه است و همه باید در راستای حفظ آن تلاش کنند.

:
:
:
آخرین اخبار