تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۱۹۰۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئولان کشور در تحقق عدالت اجتماعی پیشقدم باشند
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: سیاست‌مداران و مسئولان یک کشور اسلامی باید در تحقق عدالت اجتماعی پیشقدم باشند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اهواز با تبریک سالروز میلاد پیامبراکرم(ص) و ولادت امام‌صادق(ع) بیان کرد:سیاست‌مداران و سیاست‌گذاران جامعه اسلامی باید سیره‌ای مشابه پیامبر اسلام(ص) داشته باشند.
وی افزود: طبق روایت ها در زمان حکومت امام‌زمان(عج) سیاست‌مداران به گونه‌ای رفتار می کنند که به الگو و اسوه برای مردم تبدیل می‌شوند.
وی گفت: پیامبر اکرم (ص)در زمان سختی‌ها، مشکلات و فشارها خود و اهل بیتش را پیشقدم می‌کرد و مسئولان فعلی کشور نیز باید اینگونه باشند.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: اگر روزی مسئولان و سیاست‌مداران جامعه اسلامی به چنین جایگاهی برسند می‌توانیم ادعا کنیم که دارای دولت اسلامی هستیم.

آرزوی دوقطبی سازی کشور محقق نمی شود

امام اهواز ادامه داد: برخی به دنبال دوقطبی سازی در کشور هستند اما با وجود رهبر معظم انقلاب این آرزو محقق نمی‌شود.
وی افزود: در چند ماه اخیر شاهد رسیدگی دستگاه قضا به پرونده‌های مختلف هستیم که این حرکت باید مورد حمایت قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بسیاری از کارخانه‌های تعطیل شده با این اقدام دستگاه قضا بازگشایی و کارگران بیکار به محل کار خود بازگشتند.
وی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان(عج) و سپاه پاسداران بیان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار