تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۹۱۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهید مرادی در اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسید
فرمانده سپاه خوزستان گفت:در روزهای گذشته برادرانی داشتیم که در مقابل تروریست‌ها و عوامل دشمن ایستادگی کردند یکی از این برادران، شهید مرادی است که در اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسید.
  سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت اغتشاشگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مردم مثل همیشه برای مقابله با توطئه‌های آمریکا و عوامل داخلی وابسته به او به صحنه آمدند.

وی ادامه داد:مردم آمدند تا اقدام به تخریب اموال عمومی و تجاوز به حریم امنیت کشور را محکوم کنند حضور پر شور مردم بار دیگر دشمنان را ناامید کرد.

شاهوارپور گفت:دشمن بداند مردم در کنار مقام معظم رهبری، نظام اسلامی و نیروهای مسلح، محکم و استوار ایستاده اند و از اهداف شهدای والا مقام حراست خواهند کرد.

وی ادامه داد:خط قرمز مردم امنیت است امنیت مهم ترین مولفه‌ای است که مردم علی‌رغم  همه کاستی‌ها از آن حفاظت می‌کنند.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به شهادت یک پاسدار در اغتشاشات اخیر ماهشهر گفت:در روزهای گذشته برادرانی داشتیم که در مقابل تروریست‌ها و عوامل دشمن ایستادگی کردند یکی از این برادران، شهید مرادی است که در اقدام ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسید.

وی افزود:ان شاالله با حضور پر شور مردم در تشییع این شهید بزرگوار، عهد و پیمان خواهیم بست که راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است سروان پاسدار اکبر مرادی که در جریانات و اغتشاشات اخیر مجروح شده بود روز گذشته به شهادت رسید شهید مرادی چند روز پیش در شهر ماهشهر از ناحیه شکم و سینه مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفته بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار