تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۹۱۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشت 5 واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر به چرخه تولید
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از بازگشت 5 واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه 5 واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی آبادان و خرمشهر با اشتغال 160 نفر به چرخه تولید بازگشتند، اشتغال ایجاد شده این واحدهای صنعتی را 160 نفر برشمرد.

وی بیان داشت: شرکت طراح سازان اروند شیمی تولید کننده پلی اورتان گرید کفش، بالا برنده اکتان سوخت، رنگ و پوشش مخازن با اشتغال 15 نفر و مجتمع فرآورده های فسفات کارون تولید کننده اسید فسفریک، اسید و پیرو فسفات سدیم با اشتغال 100 نفر و شرکت عسل قند آبادان با اشتغال 14 نفر در شهرک صنعتی شماره یک آبادان مستقر می باشند .

محمدیان ادامه داد: شرکت آریا اقتصاد اروند تولید پوشاک زنانه با اشتغال 20 نفر و شرکت نخل آب اروند بسته بندی آب آشامیدنی با اشتغال 11 نفر در شهرک صنعتی خرمشهر استقرار دارند.

وی افزود: راه‌اندازی مجدد واحدهای تعطیل و راکد که تجهیزات و ماشین آلات آنها تامین شده اما به علت مشکلات نقدینگی، عدم سرمایه در گردش یا هر مشکل دیگری از تولید بازمانده‌اند در اولویت کاری این شرکت است.

محمدیان گفت: راه‌اندازی واحدهای صنعتی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد نیز اشتغالزایی قابل توجهی برای استان ایجاد می‌کند که تلاش خواهیم کرد واحدهای راکد بیشتری را راه اندازی و به چرخه تولید بازگردانیم.

:
:
:
آخرین اخبار