تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۹۲۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام ۳۱ نفر در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۶ امروز
  رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خوزستان گفت: تا ساعت ۱۶ امروز، ۳۱ نفر در سطح استان اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس کرده‌اند.

ابوالحسن معماری با بیان این که ثبت نام از کاندیداهای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز، دهم آذرماه آغاز شده است و تا ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: در ساعات اولیه امروز با کندی سرعت اینترنت مواجه شدیم ولی اکنون ثبت نام از داوطلبان در ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی روال عادی خود را طی می کند.

وی درخصوص تعداد داوطلبان ثبت نام کننده برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تا ساعت ۱۶ امروز، ۳۱ نفر در سطح استان اقدام به ثبت نام کردند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خوزستان عنوان کرد: نمایندگان هیات های نظارت شهرستان ها و حوزه های انتخابی که در محل ثبت نام حضور دارند، در خصوص نحوه ثبت نام و تحویل مدارک و ارسال آن ها بر اساس قانون، نظارت می کنند تا مدارک تحویل گرفته شده بر اساس قانون باشد و چنان چه مدارک افراد ناقص باشد، ثبت نام از آن ها صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به بند الف و ب تبصره چهار ماده ۲۹ قانون انتخابات، گفت: افرادی که از سمت های خود برای شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده اند، در کنار گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفای خود باید حکم کارگزینی جایگزین خود را که حداکثر باید بعد از یک ماه از قبول استعفای وی صادر شده باشد را هم به همراه داشته باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار