تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۹۲۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال آویسا خوزستان:
آینده تیم بسیار روشن است
  سرمربی تیم فوتبال آویسا خوزستان گفت: تیم ما با ارائه بازی‌های خوب آینده روشنی دارد لذا نا امید نیستیم و برای کسب نتایج بهتر در آینده تلاش می‌کنیم.

فاطمه دغاقله جمعه پس از باخت تیمش مقابل پالایش گاز ایلام با بیان اینکه تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود، افزود: با احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائلم باید بگویم حق تیم ما بالای جدول است و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آویسا خوزستان درخصوص اضافه شدن ۲ بازیکن به تیمش گفت: خوشبختانه مجوز بازی یکی از ۲ بازیکن تیم ما صادر شد؛ حضور الهام انصاری در برد هفته گذشته ما بسیار موثر بود و به تنهایی سه گل تیم را به ثمر رساند.

وی با بیان اینکه پالایش گاز ایلام تیم بسیار خوبی بود و بازیکنان دونده‌ای داشت، افزود: این بازیکنان با گردش توپ در میدان توانستند ۲ بار دروازه ما را باز کنند اما در کل ما مستحق باخت نبودیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم.

دغاقله عنوان کرد: ما توانستیم بازیکنان را از نظر روحی به صورتی آماده کنیم که امتیازات از دست رفته را فراموش کرده و از این پس به فکر کسب امتیاز از حریفان باشند؛ در بازی امروز به ویژه در نیمه نخست، بازی خوبی ارائه دادیم و اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت شاید اکنون پیروز میدان بودیم.

سرمربی تیم آویسا خوزستان گفت: سطح کیفی لیگ امسال به مراتب بالاتر از سال گذشته است و بازیکنان تاثیرگذار در تیم‌ها پخش شده‌اند که این موضوع باعث پیشرفت فوتبال بانوان خواهد شد.  

وی با بیان اینکه تیم ما رفته رفته بهتر می شود، افزود: هفته گذشته با تیم پارس جنوبی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم ۶ گل به این تیم بزنیم؛ امیدوارم در بازی آینده نیز بتوانیم باخت امروز را جبران کنیم.

دغاقله ادامه داد: بی شک در نیم فصل رقابت‌ها به دنبال تقویت تیم هستیم و سعی می‌کنیم چند بازیکن خوب جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا گفت: از آنجا که تیم ما بسیار دیر بسته شده و بازیکنانمان اکثرا جوان و بی‌تجربه هستند، در هفته‌های ابتدایی نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و این موضوع باعث شد در رده‌های انتهایی جدول قرار بگیریم. 

وی افزود: امیدوارم مجوز دیگر بازیکن ما تا قبل از بازی هفته آینده توسط فدراسیون صادر شود و بتوانیم در ادامه با تمام قوا به مصاف حریفان برویم.

تیم آویسا خوزستان در مصاف با پالایش گاز ایلام در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. نماینده استان در حال حاضر چهار امتیازی بوده و در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

تیم آویسا خوزستان نخستین حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه می‌کند و برای فرار از انتهای جدول باید از بازی‌های آینده خود امتیاز کسب کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار