تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۹۲۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم نفت مسجدسلیمان نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد
  مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: برای کسب مقام بهتر در لیگ برتر نیاز به حمایت بیشتری از سوی مسئولان شهرستان و استان داریم.

مهران حسنوند  بیان کرد: در ابتدای فصل مشکلات مالی بسیاری داشتیم که با کمک مسئولان استان این مشکلات تا حدودی حل شدند اما امیدواریم در ادامه راه کمک بیشتری به تیم شود.

وی با بیان اینکه مجموعه تیم تمام تلاشش را برای شاد کردن هواداران انجام می دهد گفت: تا به امروز وزارت نفت هیچ گونه حمایتی از ما نداشته و هزینه های تیم از طریق بخش خصوصی صورت می گیرد البته در حال پیگیری هستیم  تا مبالغی از سوی شرکت به تیم تزریق شود.

پرداخت ۲۰ درصد دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم 

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: با حمایت‌های استاندار و نماینده شهرستان تاکنون ۲۰ درصد دستمزد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد. 

وی ادامه داد: شرایط مالی تیم ما قابل قیاس با دیگر تیم های لیگ برتری نیست اما با این وجود بازیکنانمان با تعصب هر چه تمام برابر حریفان ظاهر شده و تیم های بزرگی را به زانو درآوردند. بی‌شک توجه به این تیم موجب می شود اعضای تیم با روحیه بهتری کار کنند و به کسب نتایج بهتر امیدوار می شویم.

وی افزود: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیدار با تیم سایپا عباس عسگری هافبک تیم را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در اختیار ندارد. بازیکن محروم و مصدوم دیگری نداریم و با تمام قوا به مصاف حریف می رویم.

زرپوشان مسجدسلیمانی که در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شدند تاکنون به همراه تارتار نتایج بسیار خوبی کسب کردند و با ۱۸ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارند و در صورت برد در این هفته می توانند جایگاهشان را در جدول ارتقاء دهند.

تیم نفت مسجدسلیمان تیم بدون شکست رقابت های این فصل لیگ برتر است و این موضوع انگیزه حریفان را برای شکست نفتی های بیشتر می کند.

نفتی ها روز سه شنبه ۱۹ آذرماه در خانه خود پذیرای تیم سایپا هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار