تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۹۲۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطیلی مدارس در سه شهرستان خوزستان به دلیل بارش باران
 مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس نوبت صبح شهرستان‌های هندیجان و ایذه و مدارس نوبت‌های صبح و عصر مناطق ذوالفقاری و شهرک دریا در آبادان امروز یکشنبه به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر تعطیل شدند.

کورورش مودت  بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداری آبادان به دلیل آبگرفتگی معابر بر اثر بارندگی مدارس مناطق ذوالفقاری و شهرک دریا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل شدند.

وی گفت: همچنین مدارس نوبت صبح شهر ایذه به دلیل تداوم بارش باران در این منطقه با هماهنگی مدیر اداره آموزش و پرورش و فرمانداری این شهرستان تعطیل اعلام شدند.مدارس نوبت عصر مناطق سخت گذر شهر دهدز نیز به دلیل تداوم بارش باران امروز یکشنبه تعطیل شدند.
این مناطق شامل لنده، اوند، سه صحرا، سرپیر، برآفتاب، جوکار، بنه، آران، بردزرد، حاجی کمال، دریاس، له بید، قلعه سربالا، سید خدر، سبزی، زندی ها و سرگ خواجه است.

مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: مدارس شهر و روستا  شهرستان هندیجان در سه مقطع تحصیلی بر اساس دستور مدیر آموزش و پرورش و ستاد بحران فرمانداری این شهرستان در نوبت صبح به دلیل آبگرفتگی معابر و اخطار هواشناسی تعطیل شدند.

بر اساس گزارش ایرنا دیروز یکشنبه  مدارس ۹ شهرستان خوزستان به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل اعلام شدند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان ، سامانه بارشی همراه با رعد و برق و وزش باد تا اوایل روز دوشنبه بر استان حاکم است.

بارش باران و برف ( در شمال خوزستان) از روز جمعه گذشته در خوزستان آغاز شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار