تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۹۲۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم نفت مسجدسلیمان برابر سایپا به پیروزی رسید
تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا روز سه شنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک نفت به پایان رسید.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه در مصاف با سایپا به پیروزی رسید.

تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا روز سه شنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک نفت به پایان رسید.

در دقیقه ۳۸ رضا جعفری از درون محوطه جریمه دروازه نفتی ها را باز کرد اما میرهادی میرجوان در دقیقه ۵۰ گل تساوی را برای نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند.

در ادامه تلاش بازیکنان نفت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۸۵ توسط فرزاد حاتمی دومین گل خود را به ثمر رساندند.

در این دیدار حسین ابراهیمی، سوشا مکانی و فرشاد جانفزا از تیم نفت مسجدسلیمان و روزبه شاه‌علی‌دوست بازیکن سایپا از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

در این دیدار سوشا مکانی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، صادق صادقی بابااحمدی، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، پیام ملکیان، مجید عیدی، سجاد جعفری، فرزاد حاتمی و عماد میرجوان برای نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند.

همچنین حامد فلاح زاده، سعید محمدفر، کمال الدین نیک خوی، روزبه شاه علی دوست، مجتبی لطفی، رضا جعفری، امیرحسین حسین زاده، آرمین سهرابیان، سعید غلامعلی بیگی، مهیار جباری و محمدرضا سلیمانی ترکیب سایپا را تشکیل دادند.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل بود و سعید علی نژادیان و دانیال باشنده او را در امر قصاوت همراهی کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار