تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۹۳۰۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد 7 تفاهم نامه همکاری در نمایشگاه به هم رسانی صنف و صنعت
 مدیرعامل شرکت شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از انعقاد 7 تفاهم نامه همکاری میان تولیدکنندگان استانی با توزیع کنندگان در نمایشگاه به هم رسانی صنف و صنعت خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ "اخلاق محمدیان"امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه به هم رسانی صنف و صنعت توسعه بازار واحدهای تولیدی و صنفی و بهبود فضای کسب و کار در استان بوده است گفت: در این برنامه 30 واحد صنعتی مستقر در استان 330 محصول تولیدی خود را به معرض نمایش گذاشتند و 10 فروشگاه بزرگ زنجیره ای توزیع کننده در استان نیز از این محصولات بازدید به عمل آوردند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت: در نمایشگاه به هم رسانی صنف و صنعت 7 تفاهم نامه همکاری میان تولید کنندگان استانی و نمایندگان فروشگاه های بزرگ منعقد شد.

محمدیان بیان داشت: براساس بررسی های انجام شده توسط کلینیک کسب و کار شهرکهای صنعتی خوزستان، تنها 1 تا 5 درصد از محصولات تولیدی درون استان در فروشگاه های زنجیره ای به فروش می رسد و به همین منظور بر آن شدیم حلقه واسط میان واحدهای صنعتی و نماینده فروشگاه های زنجیره ای بزرگ شویم و به بهبود فضای کسب و کار در استان کمک کنیم.

وی ادامه داد: کلینیک کسب و کار شهرکهای صنعتی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان راه اندازی شده است و کار شناسایی، عارضه یابی و بررسی نیازهای واحدهای صنعتی در استان را انجام می دهد.

محمدیان افزود: این کلینیک به بالا بردن ظرفیت تولید واحدهای صنعتی کمک می کند و ارتباط بین تامین کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان را انجام می دهد.

بر اساس این گزارش نشست و نمایشگاه یک روزه به هم رسانی صنف و صنعت در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره 4 اهواز برگزار شد.

:
:
:
آخرین اخبار