تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۹۳۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت ‌نفت آبادان و فولاد خوزستان امتیازات را تقسیم کردند
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر برابر میهمانش فولاد خوزستان متوقف شد.
 این دیدار روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

تیم صنعت نفت در نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد و با فرار بازیکنان کناری خود عرصه را هر لحظه بر فولادی ها تنگ تر می کرد؛ ضعف خط دفاعی فولادی ها در این نیمه بارها نفتی ها را به دروزاه آنها نزدیک کرد.

در دقیقه ۳۹ فرار عبداله ناصری از سمت راست موقعیت خطرناکی را برای نفتی ها بوجود آورد که شوت این بازیکن پس از برخورد به عارق آقاسی بازیکن فولاد وارد دروازه فولاد شد تا نفتی ها با یک گل از میهمان خود پیش افتند.

پس از این گل فولادی ها با حملات خود سعی در جبران گل خورده داشتند و یک بار هم توپ بازیکنان این تیم به تیرک افقی دروازه نفتی ها برخورد کرد ولی در پایان این تیم صنعت نفت بود که در نیمه اول با پیروزی راهی رختکن شد.

در نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد ولی هر چه از زمان بازی می گذشت فولادی ها با حملات خود سعی در جبران نتیجه داشتند ولی دفاع منطقی و هشومندانه نفتی ها این اجازه را به آنها نداد.

فولادی ها در دقیقه ۵۳ درون ۱۸ قدم صنعت نفت صاحب یک موقعیت گلزنی شدند که محمد دریس دروازه بان نفت توپ را برگشت داد ولی در ریباند محمد قاسمی نژاد با شوتی دیدنی توپ را وارد دروازه صنعت نفت کرد.

پس از این گل بازیکنان صنعت نفت آبادان که حمایت بیش از ۱۰ هزار تماشاگر آبادانی را داشتند فشار را بر فولاد خوزستان بیشتر کرد و فولادی ها به دفاع مطلق روی آورده بودند.

در دقیقه ۵۹ شهاب گردان دروازه بان فولاد خوزستان در دور کردن توپ اشتباه کرد تا توپ از برخورد به عیسی آل کثیر وارد دروازه این تیم شود.

فولادی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند صنعت نفت را در زمین خود حبس کردند و بارها به دروازه این تیم یورش بردند اما هر بار دروزاه بان و مدافعان صنعت نفت مانع بزرگی برای رسیدن به گل برای آنها بودند.

در دقیقه ۹۰ این دیدار داور برای تیم فولاد خوزستان اعلام پنالتی کرد تا لوسیانو پریرا دومین گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در هفته های گذشته با پیروزی های پیاپی جزو چهار تیم بالای جدول قرار گرفته با انگیزه دو چندان به مصاف فولاد خوزستان آمده بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب محمد دریس، محمد قریشی، عقیل کعبی، عبداله ناصری، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی، محمود مطلق زاده (طالب ریکانی)، مهدی حنفی، مصطفی احمدی، میلاد جهانی (۷۴ - مهدی مومنی) و عیسی آل کثیر به میدان رفت.

فولاد خوزستان نیز در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان (۸۵ - صادق حردانی)، وحید حیدریه، لوسیانو پریرا، محمد قاسمی نژاد، احمد عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان (۶۸ - امیرحسین باقرپور)، محمد آبشک و حسن بیت سعید وارد بازی شد.

قضاوت این دیدار بر عهده علی اصغر مومنی به کمک های فرهاد مروجی و حسین مرادی بود.

محمد آبشک و محمد قاسمی نژاد از تیم فولاد خوزستان و مسلم مجدمی و عبداله ناصری از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

صنعت نفت آبادان با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار