تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۹۴۰۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد: پاداش‌های معوقه پیروزی‌های این تیم در هفته‌های گذشته به حساب بازیکنان واریز شد.

تیم فولاد خوزستان در ۱۶ بازی اخیر خود در لیگ برتر تاکنون با ۶ برد، ۶ تساوی و چهار باخت و با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارد.

فولادی ها پس از تساوی ۲ بر ۲ برابر نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ به استراحت رفته و تمرینات این تیم از دهم دی ماه مجددا از سر گرفته می شود.

 دیدار استاندار خوزستان با اعضای تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از دیدار استاندار خوزستان با اعضای تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان خبر داد و گفت: این جلسه برای آشنایی بیشتر استاندار از مشکلات این تیم و حمایت از این تیم برگزار شد.

احسان حاجی نجف روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این دیدار استاندار خوزستان ضمن ارج نهادن و ارزشمند دانستن فعالیت بانوان فوتبالیست به بازیکنان تیم آویسا قول برطرف کردن مشکلات مالی این تیم را داد.

وی افزود: در این نشست افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، سیده فرانک موسوی مدیر کل امور بانوان استانداری و ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش حضور داشتند و قرار شد امکانات رفاهی مناسبی در زمینه ورزش بانوان در سطح استان دایر شود. در این نشست بازیکنان و کادر فنی تیم آویسا به بیان مشکلات خود پرداختند.

برگزاری کلاس کنترل و ارتقاء داوری کشتی در اهواز

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: کلاس کنترل و ارتقاء داوری کشتی روزهای ۱۱ تا ۱۳ دی ماه به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار می شود.

محمدامین کجباف افزود: این دوره با حضور داوران سراسر کشور برگزار خواهد شد و ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور به عنوان مدرس در این کلاس حضور خواهد داشت.

برگزاری مسابقات کورس سوارکاری کشوری

حسین برون رییس هیات سوارکاری خوزستان در این خصوص گفت: رقابت های کورس سوارکاری کشور روز ششم دی ماه سال جاری در پیست نیرو اهواز برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت ها در هشت هفته متوالی به میزبانی اهواز برگزار و در پایان نفرات برتر هر هفته معرفی و جوایزی نقدی به آنها اهدا می شود. تماشای این رقابت ها برای علاقه مندان رایگان بوده و امیدواریم که استقبال خوبی از رقابت ها به عمل آید.

آغاز مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از ۱۶ دی ماه

سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از روز ۱۶ دی ماه به میزبانی اهواز آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات را داریم گفت: سال گذشته این رقابت ها به میزبانی خوزستان برگزار شد که تمامی شرکت کنندگان و حتی فدراسیون از نحوه برگزاری رقابت ها راضی بودند؛ امسال نیز تلاش می کنیم هر چه باشکوه تر این رقابت ها را برگزار کنیم.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان افزود: در این پیکارها ۳۲ استان کشور و بیش از ۳۰۰ وزنه‌بردار، داور، مربی و عوامل اجرایی حضور دارند و خوزستان با یک تیم در رقابت‌ها حاضر می‌شود که شانس قرار گرفتن روی سکو را داریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار