تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۴۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
نمایندگان مجلس اگر اهل معامله نباشند مشکلات کشور رفع می‌شود
  امام جمعه دزفول با بیان اینکه اگر مجلس سالم باشد و نمایندگان اهل معامله نباشند مشکلات کشور رفع می شود گفت: مجلس انقلابی و حزب الهی مطالبه گر است ، مجلس انقلابی دولت را کمک می‌کند و به دولت رای اعتماد می‌دهد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان تاکید کرد: مردم مراقب باشند چه کسی را به عنوان نماینده مجلس انتخاب می کنند. نماینده مجلس باید خود را نماینده همه اقشار مردم بداند ، نماینده مجلس نباید نماینده جریان و قشر خاصی باشد بلکه باید خدمت رسانی او برای همه یکسان باشد.
امام جمعه دزفول به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اشاره کرد و افزود:انتخابات تجلی حضور مردم و توانایی و اقتدار ملی کشور است و مجلس شورای اسلامی مظهر مطالبه گری امور ملت است.
وی در ادامه با تبریک یازدهم دیماه سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار بیان کرد: نقش آفرینی حضرت زینب (س) در قیام عاشورا بیانگر این مطلب است که در نگاه اسلام نقش زن درجامعه نقش حاشیه ای نیست و زن می تواند در بطن حوادث اجتماعی نقش مهم و کلیدی داشته باشد.

حجت الاسلام قاضی ادامه داد: این احترامی است که اسلام برای مقام زن گذاشته و ما باید این نگاه اسلام را برای زنان و دختران جوان بیان کنیم تا این قشر احساس هویت و شخصیت کنند.
وی با اشاره به ناکامی دشمنان انقلاب در روز پنج دیماه اشاره کرد وگفت: ضد انقلاب ها درپنج دیماه هرچه توان داشتند تا مردم در این روزتجمع کنند، موفق نشدند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از دستگاه های انتظامی و اطلاعاتی کشور در نظم و امنیت کشور افزود: مردم با بصیرت و آگاهی عمل کردند و دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را ناکام گذاشتند.
امام جمعه دزفول در پایان به نهم دی سال ۸۸ اشاره کرد وافزود: مردم بصیر و آگاه در یک حرکت مردمی و خودجوش و الهی تمام نقشه ها و فتنه های دشمنان خارجی و داخلی را نقش بر آب کردند و جانانه بارهبر انقلاب عهد میثاقی مجدد بستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار