تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۹۴۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض مدیرعامل فولاد به شروع زود هنگام بازی‌های این تیم
  مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: طبق اعلام فدراسیون، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال تهران از هفته هفدهم لیگ برتر، یک هفته زودتر از دیگر دیدارهای این هفته آغاز خواهد شد و متاسفانه با این برنامه‌ریزی لیگ، قرعه به نام دوستان خورده است.

سعید آذری اظهارکرد: اولین بازی تیم فولاد پس از تعطیلات نیم‌فصل، ۲۶ دی‌ماه اعلام شده است و باید به مصاف استقلال تهران برویم. این تیم باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و به همین دلیل ما باید کارمان را یک هفته زودتر از سایر تیم‌ها در لیگ برتر آغاز کنیم. پس از این مسابقه نیز تا ۱۱ روز بعد بازی نداریم و در واقع مجددا بدون بازی می‌شویم؛ با این برنامه‌ریزی لیگ، متاسفانه قرعه به نام دوستان خورده است.

وی با بیان این‌که تمرینات از امروز (یکشنبه) در اهواز شروع و لیست بازیکنان هم از طریق سایت باشگاه اعلام شد، گفت: بازیکنان براساس قراردادی که با باشگاه دارند، موظف به حضور در تمرینات هستند. ممکن است در ادامه با نظر سرمربی، نفراتی در لیست مازاد قرار بگیرند که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان عنوان کرد: جذب بازیکن در نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانه فوق‌العاده سخت است زیرا امسال فدراسیون، بازیکنان را تحت فشار قرار داده است و فسخ‌های یک‌طرفه کمتر انجام می‌شود. البته هدف ما برای جذب بازیکن مشخص است و تلاش می‌کنیم بازیکنان مورد نظر را در کمترین زمان ممکن جذب کنیم.

وی با بیان این‌که جذب بازیکن خارجی نیز به نقطه نظرات سرمربی تیم بر می‌گردد، ادامه داد: فکر می‌کنم طی بررسی‌ سرمربی در چند روز گذشته، امروز در زمینه جذب بازیکن به جمع‌بندی کامل برسد. جذب بازیکن یا قرارگرفتن بازیکنی در لیست فروش نیز از طریق سایت باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار