تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۹۴۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ماندنی است
 عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مهدی تارتار برخلاف شایعات همچنان سرمربی تیم است و در چند روز آینده مجدد تمرینات این تیم برای حضور در نیم فصل دوم آغاز می‌شود.

عطاءا... بهادری بیان کرد:آقای تارتار به ما قول داد که به تیم برگردد و کار خود را با جدیت دنبال کند؛ منتظریم فهرست مازاد و همچنین نیازهای تیم از سوی او اعلام شود تا اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم.

وی گفت: در مرحله اول تلاش می‌کنیم که تیم با اقتدار در لیگ برتر حفظ شود و در ادامه برای حضور در بین تیم‌های بالایی جدول می‌جنگیم. تارتار در نیم فصل اول عملکرد فوق‌العاده ای داشت و اگر اشتباهات داوری شامل حال ما نمی‌شد اکنون با ۳۱ امتیاز در مکان سوم جدول بودیم.

وی در خصوص جدایی طیبی و پیوستن او به سپاهان گفت: چندی پیش نامه ای از سوی باشگاه سپاهان به دستمان رسید و خواهان این بازیکن شدند که در نهایت ما با این موضوع موافقت کردیم. بازیکنی که از لحاظ قلبی با تیم نباشد دیگر نباید در تیم بماند. سوشا مکانی نیز همچنان با ما قرارداد داشته اما بعید می دانم در تیم بماند.

بهادری، در خصوص مدت قرارداد این ۲ بازیکن افزود: قرارداد طیبی و مکانی یکساله است، در حالی که در فضای مجازی اعلام می کنند قرارداد این ۲ بازیکن ۶ ماهه بوده است. ما چیزی به نام قرارداد ۶ ماهه نداریم. در قرارداد آنها بندی لحاظ شد که در صورت وجود پیشنهاد خارجی می توانند در نیم فصل جدا شوند در حالی که طیبی به تیم سپاهان پیوست.

وی ادامه داد: قراردادهای باشگاه از لحاظ حقوقی بسیار محکم است اما متاسفانه در فضای مجازی این موضوع را به شکل دیگری بازتاب می‌دهند و خیلی ها تصور می‌کنند که قراردادهای باشگاه محکم نیست. ما یک بار طیبی را نگه داشتیم و مانع از رفتنش شدیم اما به هر جهت ما مجبور بودیم این کار را انجام دهیم و جای خالی او را در نیم فصل پر می‌کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: حق و حقوق طیبی طبق قرارداد کاملا پرداخت شد و این بازیکن با رضایت کامل از تیم جدا شد.

وی ادامه داد: تمرینات تیم از چند روز آینده مجدد از سر گرفته می شود و هواداران مطمئن باشند که برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. آینده تیم بسیار روشن است و امیدواریم در نیمه دوم راه بتوانیم عملکرد بهتری به نمایش بگذاریم.

تیم نفت مسجدسلیمان هم‌اکنون با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هشتم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد که این موضوع خیال هواداران نفتی را برای بقا در لیگ راحت می‌کند؛ این در حالی است که نفتی‌ها در پایان فصل گذشته تنها ۲۲ امتیاز کسب کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار