تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۹۴۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مجمع انتخاب رییس چهار هیات ورزشی استان تا پایان امسال برگزار می شود.

احسان حاجی نجف اظهار داشت: تکلیف رییس هیاتهای بسکتبال، ورزش های همگانی، نجات غریق و اسکیت که با سرپرست هدایت می شوند تا پایان امسال مشخص خواهد شد.

برگزاری رقابت های شطرنج کارگری کشور در اهواز

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به درخواست هیات ورزش کارگری استان در خصوص برگزاری مسابقات در خوزستان، این رقابت ها از روز ۱۰ تا ۱۳ در ماه به میزبانی خانه شطرنج اهواز برگزار می شود.

وی با اشاره به این که مسابقات شطرنج کارگری کشور به صورت تیمی و به روش سوییسی برگزار می شود افزود: هر تیم با پنج بازیکن، یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات حضور دارد که در نهایت نفرات برتر این رقابت ها عضو تیم ملی می شوند.

حضور سه خوزستانی در اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان

حاجی نجف افزود: امان الله پاپی و هاشمیه متقیان که چندی پیش سهمیه پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را دریافت کردند به همراه فاطمه کرم زاده به عنوان مربی در اردوی تیم ملی جانبازان و معلولان حضور دارند تا با تمام قوا در رقابت های پاراالمپیک حاضر شوند.

وی افزود: هر ۲ ورزشکار با توجه به رکوردهایی که به ثبت رساندند شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکو را دارند.

سقوط یک پله ای افشین نوروزی در رنکینگ جهانی تنیس روی میز 

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در آخرین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز یک پله سقوط کرد.

وی ادامه داد: در این این رنکینگ که مربوط به ماه دسامبر ۲۰۱۹ میلادی است، تنیسور خوزستانی تیم ملی از رتبه ۵۱۱ جهان به رده ۵۱۲ تنزل پیدا کرد.

میزبانی اهواز از مسابقات دو و میدانی جانبازان کشور

وی افزود: مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان جوانان قهرمانی کشور با حضور تیم هایی از سرارسر کشور، به میزبانی اهواز برگزار می شود.

حاجی نجف افزود: این رقابت ها به مناسبت دهه فجر در بهمن ماه امسال، در بخش آقایان و بانوان و در رده سنی زیر ۱۹ سال برگزار خواهد شد که در نهایت نفرات برتر مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

جدایی مهاجم استقلال خوزستان 

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه استقلال خوزستان نصرالله درفشی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان با حضور در باشگاه و دریافت رضایتنامه و فسخ قرارداد رسما از تیم استقلال خوزستان جدا شد.

آبی های خوزستان در فصل ۹۵ - ۹۴ عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کردند و در آن مقطع به اسم تیم شگفتی ساز از آنها یاد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار