تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۹۴۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ویژه فرزندان کارکنان شرکت کشت ‌وصنعت دعبل خزاعی
برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ویژه فرزندان کارکنان شرکت کشت ‌وصنعت دعبل خزاعی / مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی: ارمغان چنین مسابقات و همایشی هایی سلامت و نشاط در جامعه است

با حضور خانواده ها و جمعی از مسئولین، مسابقات دوچرخه سواری ویژه فرزندان کارکنان شرکت کشت ‌وصنعت دعبل خزاعی در پارک ساحلی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسم آغاز این مسابقات که مدیرعامل شرکت کشت کشت ‌وصنعت دعبل خزاعی نیز حضور داشت، فرزندان کارکنان شرکت کشت ‌وصنعت دعبل خزاعی در دو رده سنی به رقابت پرداختند.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزاعی گفت: در اولین جمعه ای خاطره انگیز زمستان، حضور پرشور خانواده بزرگ نیشکر کشت و صنعت دعبل خزاعی در مسابقات دوچرخه سواری ویژه فرزندان این شرکت ستودنی بود. برخود می بالیم که خانواده ی بزرگ نیشکر چنین حضوری چشمگیر و پرنشاط در عرصه ورزش و سلامتی، عرصه ای که حضور در آن، موجب نشاط و سلامتی است دارند.

روزبخش زاده ادامه داد: بار دیگر خداوند بزرگ بر ما منت نهاد تا بتوانیم در جمع پرتلاش خانواده نیشکر قدمی در زمینه ورزش و ترویج فرهنگ ورزش برداریم چرا که معتقدیم ارمغان چنین اقداماتی، نشاط و سلامتی در جامعه است.

وی در پایان گفت: از خانواده بزرگ ورزشکار و ورزش دوست کشت و صنعت دعبل خزاعی که با استقبال گرم خود در چنین همایشی، یک روز شاد و خاطره انگیز رقم زدند تشکر و قدردانی می نمایم.

از همه همکاران و خانواده های گرامی که در مسابقه نشاط دوچرخه سواری ویژه فرزندان حضور داشتند تشکر و قدردانی می نمایم و امید است چنین همایش هایی
توفیق باشد که مستمرا خانواده بزرگ دعبل خزایی در مناسبت های مختلف همایش های نشاط آور و دلپذیر برگزار کنند .

:
:
:
آخرین اخبار