تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۹۵۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری: اولویت ما صعود به مرحله پلی آف است
  سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: اولویت ما صعود به مرحله پلی آف است و تنها به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنیم.

به گزارش ایرنا مینا بارانی جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل پارس آرا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهارداشت: با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ است، همه تیم‌ها تلاش می‌کنند در لیگ جایگاه خود را حفظ و یا به پلی آف صعود کنند لذا این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: به برد در این بازی با گل زیاد احتیاج داشتیم تا بتوانیم در مرحله مقدماتی جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهیم.

وی عنوان کرد: درست است که ما ۱۱ گل به ثمر رساندیم اما این موصوع چیزی از ارزش‌های حریف کم نمی‌کند. آنها بسیار پرتلاش و دونده بودند اما تجربه بازیکنان ما بیشتر از حریف بود.

بارانی با بیان اینکه بازیکنانم به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند، گفت: هفته آینده اگرچه بازی‌های دشوارتری داریم اما فقط به فکر بردن هستیم و تلاش می‌کنیم به عنوان تیم نخست راهی پلی آف شویم.

نجمه برزگر سرمربی تیم پارس آرا شیراز نیز اظهارداشت: از ابتدای فصل تاکنون با بدشانسی‌های زیادی مواجه شدیم؛ ۲ بازیکن خود را در این بازی به خاطر مشکلات خانوادگی در اختیار نداشتیم همچنین یکی از بازیکنان اصلی ما به دلیل مصدومیت نتوانست به اهواز بیاید.

وی با بیان اینکه کمبود بازیکن در تیم ما بسیار مشهود است، گفت: این امر باعث شد که امروز از گلرمان به عنوان بازیکن در ترکیب تیم استفاده کنیم؛ پنج بازی دیگر بیشتر نمانده و مجبوریم با این شرایط فصل را به اتمام برسانیم.

سرمربی پارس آرا گفت: حفاری از تیم‌های مطرح فوتسال ایران است و بازیکنان ملی پوش و مطرحی در این تیم حضور دارند که کار را برای حریفان دشوار می‌کنند از طرفی آنها در خانه بازی می‌کردند و از امتیاز هوادارانشان بهره مند بودند.

وی افزود: با وجود مشکلات زیادی که بر تیم ما حاکم است تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

برزگر گفت: بازیکنان بسیار خوب و جوانی داریم که در فصل آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

دیدار تیم‌های ملی حفاری و پارس آرا شیراز با برتری ۱۱ بر یک ملی حفاری به پایان رسید.

تیم‌های ملی حفاری و پارس آرا به ترتیب در مکان‌های سوم و دهم رده‌بندی قرار دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار