تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۹۵۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفتی‌های آبادان و مسجدسلیمان مجوز ثبت ندارند
مهلت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر امشب به پایان می‌رسد اما نمایندگان خوزستان در لیگ برتر هنوز مجوز لازم را برای ثبت قرارداد بازیکنان خود ندارند.
  با پایان یافتن مهلت قانونی نقل و انتقالات زمستانی در ساعت ۲۴ امشب دوشنبه ۲۳ دی‌ماه، سه باشگاه خوزستانی برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان خود در سه وضعیت متفاوت قرار دارند.

فولاد خوزستان در زمره باشگاه‌هایی قرار گرفته که مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ندارد و از این حیث، تنها باشگاه خوزستانی است که نگران پایان این مهلت نیست.

اما در مسجدسلیمان، باشگاه نفت باید تا امروز مشکل خود را در کمیته وضعیت و کمیته انضباطی بر طرف کند، در غیر این صورت، برای ثبت قرارداد سه بازیکن جدید خود، دچار مشکل خواهد شد.

باشگاه نفت آبادان نیز وضعیت نسبتاً مشابه اما مناسب‌تری نسبت به همتای مسجدسلیمانی خود دارد و در صورتی که بتواند کمیته وضعیت را متقاعد کند، چون این باشگاه فاقد مشکل انضباطی است، مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نخواهد داشت، البته این باشگاه تا کنون فعل و انفعالی در فصل نقل و انتقالات زمستانی نداشته است.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در این‌باره گفت: باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور تبریز، پارس جنوبی جم، سایپا، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران قرار بود که از کمیته تعیین وضعیت مجوز ثبت قرارداد دریافت کنند که تا دیشب فقط شاهین شهرداری بوشهر موفق به اخذ این مجوز و ثبت قرارداد بازیکنانش شد، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی تبریز هم از سوی فیفا بسته شده  است.

به گزارش خبرگزاری فارس، به این ترتیب تا شب گذشته فقط تیم‌های شاهین‌شهرداری بوشهر، گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن و پیکان برای ثبت‌ قرارداد‌های‌شان مجوز داشتند، بنابراین استقلال، پرسپولیس، تراکتور سازی تبریز، پارس جنوبی جم، سایپا، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران امروز( دوشنبه ) فرصت دارند تا مشکل خود را حل کنند و مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را دریافت کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار