تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۹۵۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قشم اسرار آمیز ترین سفر داخلی
  بیشتر افراد قشم را با طبیعت اسرارآمیز و شگفتش می‌شناسند و برای اینکه با ناشناخته‌ها و عناصر طبیعی خارق‌العاده همراه شوند؛ اغلب تور قشم را برمی‌گزینند. البته فرقی نمیکند از تهران به قشم سفر کنند یا از سایر شهرها.

مجموعه‌ای زیبا و رنگین‌کمانی از عجایب طبیعت که در این جزیره جمع شده‌اند را در فرصت مقتضی و خدمات فراهم‌شده یک تور ببینند. عرصه‌ای وسیع از کوه‌های رسوبی که شما را در مارپیچ طولانی و باشکوه خود دعوت به همراهی می‌کند تا در اندرونش دالان‌ها، ستون‌ها و حفره‌هایی را به نمایش بگذارد. وهم و لذت را برای مسافران درهم‌آمیخته‌اند تا آنچه تحفه سفرشان می‌شود حس لذت‌بخش از ترکیب سنگ و خاک و ماسه باشد که به گونه در کنار هم اشکالی شگرف را در قشم ساخته ‌و پرداخته نموده‌اند.

قشم اسرار آمیز ترین سفر داخلی

تور کامل قشم با دیدنیهای ناب جزیره

دره ستاره که امروز تور قشم فارا گشت شما را، با حضورش مزین می‌کند آن‌قدر برایتان شگفتی را با صدای وزش باد در گوش دالان‌هایش پدید می‌آورد که مایل باشید از صبح تا نزدیکی‌های غروب در پیچ‌وخم آن گذر نمایید. مسلماً ماندن شب در این عرصه که گویی سر تمام شدن ندارد چنان وجودتان را غرق وحشت خواهد کرد که اگر مایل به دیدن بیشتر باشید باید شب‌هنگام به محل اقامت خود بازگردید و صبح دوباره عازم این زیبای رعب‌انگیز گردید.

هرچه دره ستاره غروب‌های رعب‌انگیز برایتان محیا می‌کند، بندر لافت غروبی را در قابی نقره‌فام و بی‌نظیر و در قالبی از آرامش وصف‌ناپذیر ترسیم نموده که یکی از مناظر مثال‌زدنی برای گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد.

ازاین‌رو است که تور قشم را به مجموعه کامل از جاذبه‌ها تمثیل کرده‌اند زیرا می‌تواند باقدرتی فراتر از تصور تمامی ذائقه‌ها را پاسخگو بوده و کلکسیونی ناب از زیبایی را در خود جای دهد.

بندر لافت در قشم که دیرزمانی مرکزیت این جزیره را نیز بر عهده داشته امروزه بااقتداری به ارث برده از آن زمان و خانه‌های روستایی با طراحی منحصربه‌فرد، بادگیرهای بلند، تعدد قایق‌ها و لنج ها و... هنوز می‌تواند مقصد خوبی برای سفری به‌یادماندنی باشد.

چه آن زمان که لنج بهترین وسیله برای دریانوردی بوده و چه امروزه که قایق‌ها و کشتی‌های بزرگ مهمان این بندر زیبا هستند، لافت یکی از جاذبه‌های این شهر بوده است که در انبوه نخل‌ها و مناظر بکر دریا و خنکای نسیم جان‌فزای سحر، حظی لذت‌بخش را در کوله‌بار نامرئی سفرتان تا حد توان جا می‌کند.

تور قشم از تهران مختص پایتخت نشینان

اگر در تهران سکونت می‌کنید و از هوای گرم و خشک آن دیگر خسته شده‌اید و نواحی معتدل و مرطوب کوهستانی‌اش را هم‌، نفس‌گیر و دودآلود می‌یابید و در بزرگ‌ترین معضل تهران که آلودگی هواست گرفتار آمده و راه خلاصی می‌جویید.

قشم اسرار آمیز ترین سفر داخلی

تور قشم از تهران یعنی فرار از قطب صنعتی و تجاری کشور به قطب زیبای گردشگری و توریستی با هوایی بهشتی و دیاری آذین‌شده به هزاران جاذبه بی‌نظیر.

وجود تعداد کثیر ماشین، موتور، واحدهای صنعتی و... توانسته نفس این شهر بزرگ را گرفته و آن را که زمانی در فهرست توریستی‌ترین شهرهای ایران می‌یافتیم امروزه در فهرست آلوده‌ترین شهرهای جهان رصد نماییم. پیشنهاد ما به شما سفر در اسرع وقت و در هر نوع تعطیلاتی به قشم و ساختن خاطراتی ماندگار از سفری به عمق پاکی و نشاط است. برای تهرانی ها سفر به قشم غنیمت بزرگی است که می‌توانند در مناطق شگفت‌انگیز جنوبی برای خود تعریف نمایند و برای هر نوع سلیقه و هر روشی که با آن تمایل به سفر داشته باشند راهی اصولی و آسان در قالب تورها فراهم نمایند.

برای شما راه و مسیر مختلفی وجود دارد که شما به هر حالت و صورتی که مایل به سفر به آن مکان باشید نمونه‌ای درخور را متناسب با خود پیدا خواهید کرد.

چرا از تهران به قشم سفر کنیم؟

اگر تمایل به شرکت در مراکز تفریحی تهران را داشته باشید مسلماً هزینه‌های بالایی را متقبل خواهید شد؛ درحالی‌که سفر به قشم و حضور در تور قشم از تهران می‌تواند مراکز تفریحی، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و... بسیاری را باقیمت‌هایی به‌صرفه‌تر در اختیارتان قرار دهد و چند روز اقامت شما در این شهر را چنان پر از تفریح و گردش نماید. انرژی چندین ماهه‌ای را در خود به ‌یک ‌باره احساس نموده و در وجودتان ذخیره کنید.

این مدل سفر با تور فارا گشت فقط یک نمونه از خدمات ارزنده این آژانس به مسافرانش است که اگر تمایل به سفر در عمق وجودتان خانه کرده می‌توانید با انبوهی از تورها، هتل‌های لوکس و چند ستاره و مجموعه‌ای کامل از خدماتی ارزنده و بی تکرار مواجه شده و در میان هزاران انتخاب و بررسی تمامی جوانب به گزینه‌ای مطلوب و درخور شرایط مالی و کاری خود دست‌یابید.

انتخاب آژانس مسافرتی تخصصی برای سفر قشم

تنوع در این آژانس چنان بالا است که تمامی افراد از هر قشر خاصی را راضی نموده و بعد از آن انتخاب آژانس دیگری را به‌عنوان مجری تورهای داخلی و خارجی برایشان غیرممکن نماید. یک‌بار حضور در تورهای دلپذیر و دوست‌داشتنی آژانس فارا گشت یعنی تبدیل به مسافران همیشگی و دوستان وفادار این مرکز.

قشم اسرار آمیز ترین سفر داخلی

پس برای اطلاعات بیشتر میتوانید به جامع‌ترین وب سایت‌ رزرو آف خورده انواع تور قشم اینجا کلیک کنید تا با تور قشم از تهران آشنا شوید. آژانس مسافرتی فارا گشت با تخصصی کامل درزمینهٔ اجرا و طراحی تورهای داخلی می‌باشد آن‌هم با قیمت‌هایی که برای در نظر گرفتن رفاه هم‌وطنان عزیزمان به حداقل قیمت و حداکثر تخفیف در سفر گردشگری قشم از تهران و همه شهرها ارائه می‌گردد.

:
:
:
آخرین اخبار