تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۹۵۷۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیان عملکرد 9 ماهه سال جاری تعاون روستایی هندیجان از زبان رییس اداره

رییس اداره تعاون روستایی هندیجان از فعالیت های حوزه بازرگانی و خدمات فنی صورت گرفته این اداره در 9 ماهه سال جاری سخن گفت.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان امید سواری گفت: خوشبختانه بعد از بارندگی های خوبی که در ابتدای سال جاری و در پاییز و در حوزه شهرستان هندیجان صورت گرفت، کشاورزان خود را برای کشت بزرگ پاییز آماده کردند و اکنون شرایط کشت در این شهرستان شرایط خوبی را پشت سر می گذارد.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم نیازهای کشاورزان را جهت کشت پاییزه برطرف سازیم موفق شدیم تا پایان آذرماه ۱۷۲۴ تن بذر گندم، ۴۵۰۰ کیلوگرم بذر کلزا ، 25 تن بذر جو و 3907 تن انواع کود را توزیع نمائیم.
سواری بیان داشت: از دیگر اقدامات این حوزه می توان به توزیع ۶۲۸ تن سبوس و بوجاری کردن 1889 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان اشاره کرد.
رییس اداره تعاون روستایی هندیجان در پایان گفت: یکی دیگر از فعالیت های صورت گرفته توسط تعاون روستایی ماهشهر توزیع 19350 کیسه آرد در 9 ماهه سال جاری می باشد که خوشبختانه توانسته ایم بخش عمده ای از نیاز روستاییان را برطرف سازیم و امیدواریم با افزایش سهمیه آرد مابقی نیازها را مرتفع سازیم، همچنین توزیع 139 تن جو خوراک دام از دیگر اقدامات تعاون روستایی هندیجان می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار