تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۹۵۹۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور حداکثری مردم در انتخابات جمهوریت نظام را تقویت می‌کند
  فرماندار باغملک گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات رجوع به اصول انقلاب اسلامی و تقویت وجهه جمهوریت نظام است.

 محمد نجاتی پور روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان باغملک با مهم دانستن حضور مردم در انتخابات بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی برگزاری انتخابات مرّ قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و همه ادارات موظف هستند امکانات خود را در برگزاری انتخابات به کار گیرند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: اگر مردم در آبان گذشته اعتراضاتی را به شرایط اقتصادی داشتند اما در تشییع جنازه شهید سلیمانی پایبندی خود را به اصل نظام نشان دادند و اکنون هنگام آن است تا ما در عمل پاسخگوی مردم باشیم.

رییس شورای اداری شهرستان باغملک با اشاره به فشارهایی که در عرصه بینالمللی متوجه کشور شده افزود: امسال مهمترین و حساس‌ترین انتخابات را پیش رو داریم و تمام کوشش و توان خود را در جهت مشارکت حداکثری مردم به کار می‌گیریم تا ضمن نشان دادن بیطرفی خود شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

نجاتی پور خطاب به مسوولان ادارات و دستگاه های خدمت رسان دولتی بیان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور ادارات خدمات رسان از جمله آب، برق، مخابرات، شهرداری ها و غیره که در قبال خدماتشان وجوهاتی را از مردم می گیرند باید مراعات حال مردم را داشته باشند و هرگز نباید نسبت به قطع انشعابات مردم به ویژه مشترکان مسکونی اقدام کنند.

رییس شورای تامین شهرستان باغملک افزود: گزارشاتی که به شورای تامین این شهرستان رسیده حاکی از برخی نارضایتی‌ها از سیستم بانکی به ویژه بانک‌هایی که در دو دهه اخیر تاسیس شده‌اند داشت که این بانک ها تنها منافع بانک را در نظر گرفته و منافع عمومی مردم را نادیده می‌گیرند و اگر لازم باشد تذکرات لازم را در این خصوص خواهیم داد.

فرماندار باغملک بر تکریم ارباب رجوع در همه دستگاه‌های اداری به ویژه در بانک ها تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: زمان برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک است و همچنین برگزاری انتخاب را در پیش رو داریم لذا باید بیش از پیش جانب مردم گرفته شود تا کمترین فشار اقتصادی به آنها وارد شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

حوزه انتخابیه باغملک و ایذه در شرق خوزستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار