تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۹۶۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران/
 آغاز به کار شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران/ حضور فعال شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت
 

شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور مسئولین کشوری و استانی آغاز به کار کرد.

شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور مسئولین کشوری و استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش نیشکرنیوز، این کنگره با هدف اهمیت بخش کشاورزی در تولید و درآمد ناخالص ملی و به همت انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات ایران با همکاری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و انجمن ملی بذر ایران برگزار شد.

در حاشیه شانزدهمین کنگره ملی علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران شرکت های کشاورزی با برپایی غرفه در بخش نمایشگاه، دستاوردها و نوآوری های خود را به معرض نمایش گذاشتند. شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز با حضور فعال در این نمایشگاه ، تولیدات و آخرین دستاوردها خود را در معرض نمایش گذاشت.

گفتنی است محورهای این کنگره ملی شامل زراعت، ژنتیک و بهنژادی گیاهی، تنش‌های غیرزیستی در گیاهان زراعی، تنش‌های زیستی در گیاهان زراعی، نظام‌های زراعی زیست بوم سازگار، تولیدات زراعی ارگانیک، زیست فناوری گیاهان زراعی، ذخایر ژنتیکی گیاهی و تنوع زیستی و… است.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هدف تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن شکر و دیگر محصولات جانبی همچون الکل، ام دی اف، کاغذ، خمیرمایه و خوراک دام، بزرگترین طرح تولید شکر خام در کشور را اجرا کرده است که با بهره برداری ۷ کارخانه شکر برنامه ریزی شده در این طرح، در واحدهای تابع شرکت نزدیک به ۴۰ درصد شکر مورد نیاز کشور تامین می شود.

:
:
:
آخرین اخبار