تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۹۶۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: میزبانی مرحله اول مسابقات لیگ مناطق در رده سنی جوانان کشور به شهرستان رامهرمز واگذار شد.

ابراهیم نصیری اظهار داشت: رقابت های گروه هشتم مرحله نخست مسابقات لیگ مناطق فوتبال جوانان باشگاه های کشور از روز چهاردهم تا بیست و یکم بهمن ماه در ورزشگاه تختی رامهرمز برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این گروه تیم های مهرگان رامهرمز، شاهین لردگان، سرپل ذهاب، سپاهان ایلام، کشاورز دهدشت و استقلال رامهرمز با یکدیگر به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم به مرحله بعد صعود می کنند.

برترین های دو و میدانی خوزستان معرفی شدند

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به برگزاری رقابت های لیگ دو و میدانی استان در اهواز اشاره کرد و گفت: این رقابت ها در سه مرحله با نام لیگ نخل طلایی برگزار شد که در پایان تیم های ایذه، خرمشهر و گتوند به ترتیب با کسب ۲۰۴، ۱۳۷ و ۱۲۲ امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

وی گفت: این رقابت ها با هدف پشتوانه سازی و هدفگذاری برای حضور نمایندگان دو و میدانی استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده که تاکنون نفرات مستعد و نخبه در این دوره از مسابقات شناسایی شدند و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت آنها در تیم های ملی باشیم.

حضور پنج خوزستانی در اردوی تیم ملی جودو

نصیری افزود: پنج ورزشکار خوزستانی با درخشش در رقابت های مختلف با تایید کادر فنی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند تا شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را در مسابقات بین المللی داشته باشند.

وی بیان کرد: محمدجواد سهرابی، مهدی بسحاق، امیرحسین کرکی، ماهان زاهدیان و اهورا بیابانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که این موضوع نشان دهنده رشد این رشته در سطح استان است.

چهره های برتر المپیاد ورزش بیماران خاص خوزستان مشخص شدند

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان ۱۱ بهمن ماه با حضور ۱۵۰ شرکت کننده در سه رشته دارت، تنیس روی میز و شطرنج به میزبانی ماهشهر برگزار شد که در نهایت تیم های لالی و ماهشهر اول و دوم شدند همچنین اندیمشک و رامهرمز به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: در بخش بانوان نیز تیم های شادگان و دزفول مقام اول و دوم را کسب کردند همچنین تیم های شوشتر و امیدیه عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

ادامه صدرنشینی فولاد در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور

با اعلام باشگاه فولاد، تیم فولاد خوزستان با برتری سه بر صفر مقابل تیم نشاط ساری در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه داد.

فولادی ها که فصل گذشته عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داده بودند در حال حاضر ۴۶ امتیازی بوده و از شانس های اول کسب مقام قهرمانی هستند. 

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار