تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۹۶۵۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار دزفول:
پنج هزار رای اولی در دزفول آماده مشارکت در انتخابات هستند
 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه رای اولی‌ها به انتخابات شور و نشاط می‌دهند، گفت: پنج هزار رای اولی در شهرستان دزفول آماده مشارکت در انتخابات هستند.

سیدمهدی چلوی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش رای اولی‌ها در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول افزود: حضور حداکثری رای‌اولی‌ها در انتخابات به عنوان نخستین کنش سیاسی آنها باعث ایجاد شور و نشاط در این فعالیت سیاسی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ترغیب جوانان و رای اولی‌ها برای شرکت در انتخابات و حضوری آگاهانه در این فعالیت سیاسی، گفت: کشورمان با یک حکومت مردم سالار دینی هر ۲ سال یک انتخابات برگزار می‌کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول جمهوریت را یکی از ارکان اساسی انقلاب اسلامی خواند و افزود: اسلام سیاسی متاثر از مکتب اسلام ناب محمدی و تشیع بوده و گفتمانی است که اواخر قرن بیستم به واسطه انقلاب اسلامی در محافل فکری مطرح شد.
وی با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) نسخه سیاسی مردم سالاری دینی را مطرح کرد که با حقوق کرامت انسانی همراه است، گفت: اسلام به واسطه مردم سالاری دینی توانست با مقتضیات عصر حاضر تطبیق یابد.
مشاور فرماندار دزفول نیز حضور حداکثری رای اولی‌ها در انتخابات را عامل همبستگی ملی دانست و اظهارداشت: میزان مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات نشانه مسوولیت پذیری آنها بوده و نقش رسانه‌ها برای ایجاد انگیزه در آنها پررنگ است.

رضا کافی‌فر افزود: ۲۰ بهمن‌ماه امسال همایش رای اولی‌ها با حضور مسوولان کشوری و استانی  در دزفول برگزار می‌شود.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود. شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار