تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۹۶۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات اجرایی کارخانه ام‌دی‌اف در اهواز آغاز شد
 عملیات اجرایی کارخانه ام‌دی‌اف شرکت نوین چوب در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز روز پنجشنبه در آیینی با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری آغاز شد.

  حسینعلی امیری روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز سوم کارخانجات ام‌دی‌اف نوین چوب در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز اظهارداشت: رئیس جمهوری پس از بررسی‌ میدانی در سراسر کشور در بخش‌هایی که نیاز به اصلاح قوانین داشته‌اند، لوایحی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تهیه و به مجلس ارسال کرده است.

وی افزود: مجلس نیز حدود ۸۴ تقاضا را به صورت اولویت برای ۲۲ لایحه در مدت باقیمانده شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه این ۲۲ لایحه شامل لوایحی است که به نوعی با موضوع اقتصاد مقاومتی ارتباط مستقیم دارند، گفت: دولت تسهیلات ویژه‌ای برای احیای واحدهایی که از سال‌های گذشته از چرخه فعالیت خارج شده‌اند، اختصاص داده است.

وی بیان کرد: اراده مقامات دولت، استانداران، فرمانداران و مدیران بخش‌های مختلف و همکاری بانک‌های کشور همه حکایت از این دارند که موضوع اقتصاد مقاومتی به دنبال یک سیاست راهبردی تعقیب می‌شود.

امیری با اشاره به بهره برداری واحدهای تولیدی در مناطق مختلف کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا افزود: خوزستان ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های صنعتی دارد و طی ۲ روزی که در این استان بودم بیش از ۷۰ واحد تولیدی و کارآفرینی به بهره برداری رسیدند.

وی اظهارداشت: رییس جمهوری در سفرهای استانی خود همراه اعضای دولت، واحدهای بسیار بزرگی را به بهره برداری رسانده‌اند که همه آنها حکایت از عزم دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری افزود: بی‌شک این  اقدامات می‌توانند کشور را از آسیب‌های اقتصادی دور و علاوه بر مقاوم کردن اقتصاد کشور، اشتغالزایی کنند.

فاز سوم کارخانجات نوین چوب در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به عنوان جدیدترین خط تولید ام دی اف خام برای اولین بار در جنوب کشور برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده و ظرفیت تولید بیش از ۱۵ میلیون مترمربع را دارد.
این کارخانه با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیون یورو راه اندازی خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر ۲ روزه خود به استان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پالایشگاه بنزین و  پل زیرگذر شوشتر حضور داشت و از مناطق محروم شهرستان‌های کارون، مسجد سلیمان و بهبهان بازدید کرد و قرار است در یادواره شهدای دشت آزادگان نیز شرکت کند.

توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان‌های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان، بهره‌برداری از استخر دانش بعثت اهواز و آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان تاکنون بوده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار