تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های جشنواره موسیقی فجر در خوزستان اعلام شد
  برنامه‌های موسیقایی جشنواره موسیقی فجر در خوزستان روز یکشنبه اعلام شد.

  جشنواره موسیقی فجر برای دومین بار به استان خوزستان آمد، این جشنواره از ۲۷ بهمن به مدت چهار شب تا ۳۰ بهمن مهمان اهوازیها در تالار آفتاب این شهر و سینما هلال اهواز خواهد بود.

معاون هنری سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از جشنواره  هفت گروه موسیقی در جشنواره حضور دارند که از شهرهای اندیمشک، اهواز، ایذه، بوشهر و شوشتر هستند و موسیقی‌های بندری، لری، کلاسیک، محلی شوشتری و... است.

 ناصر آریایی با بیان این جشنواره موسیقی فجر با هدف حمایت از موسیقی محلی و مولفه‌های فرهنگ شفاهی خوزستان برگزار می‌شود توضیح داد: جشنواره موسیقی فجر روح تازه ای در کالبد هنر والای موسیقی می‌دمد و انگیزه ای والا برای فعالیت موسیقی‌دانان و تشکیل گروه های موسیقی ایجاد می‌کند.

در روز نخست این جشنواره گروه آرشه از اندیمشک ساعت ۱۹ و گروه هیرون از بوشهر ساعت ۲۱ در تالار آفتاب  اجرای زنده دارند.

در روز دوم جشنواره گروه سپهر از شوشتر ساعت ۱۹ و ارکستر گیتار چهارفصل از اهواز ساعت ۲۱ در تالار آفتاب روی صحنه می روند همچنین در همین روز  مهدی احمدوند ساعت ۱۹ و ۲۱ در سینما هلال  کنسرت پاپ را برگزار می‌کند.

در سومین روز از جشنواره گروه لوریان از ماهشهر در ساعت ۱۹ و  گروه الغدیر از اهواز ساعت ۲۱ در تالار آفتاب به اجرای کارهای خود می پردازند و میثم ابراهیمی  نیز در ۲ سانس ۱۹ و ۲۱ در سینما هلال می‌خواند.

در آخرین روز جشنواره نیز گروه تاریشا از ایذه ساعت ۱۹ در تالار آفتاب برنامه  موسیقیایی خود را به تالار آفتاب می برد.

آیین پایانی جشنواره موسیقی فجر در اهواز با صدای علی زندوکیلی در سینما هلال و در ۲ سانس ۱۹ و ۲۱ برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار