تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۹۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد نماینده دشت آزادگان از مسكن مهر
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی خواستارسرعت بخشی به اجرا و ساخت طرح مسكن مهر در دشت آزادگان شد.

به گزارش ایرنا ، 'ناصر صالحی نسب' در نشست شورای مسكن شهرستان دشت آزادگان ، از كندی پیشرفت طرح مسكن مهر انتقاد و بر رفع مانع ها و مشكل های این طرح ملی تاكید كرد.

وی پیشرفت 22درصدی 576واحد مسكن مهر دو سوسنگرد و هویزه را غیر قابل قبول دانست و گفت: باید واحدهای نیمه تمام مسكن مهر تا پایان مهر ماه امسال تحویل متقاضیان شود.

صالحی نسب افزود: چنانچه پیمانكاران این پروژه در این زمینه تلاش نكنند باید پاسخ گو باشند.

'جواد دغلاوی' فرماندار شهرستان دشت آزادگان از ساخت و ساز 800واحد مسكونی خودمالك در قالب طرح مسكن مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: تاكنون ساخت250 واحد مسكونی خودمالك به اتمام رسیده است.

وی ابراز امیدواری كرد با رفع مانع های موجود، طرح مسكن مهر در دشت آزادگان و هویزه شتاب گیرد و جوانان منطقه از سرپناه مناسب برخوردار شوند.

قرار است تا پایان سال جاری 80هزار واحد مسكن مهر در استان خوزستان مورد ساخت و تحویل متقاضیان شود.

اردیبهشت ماه گذشته 10هزار واحد مسكن مهر در استان خوزستان با حضور 'محمدرضا رحیمی ' معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.

بنا به این گزارش نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی همچنین در نشست شورای اداری بستان بر حل مشكل های این منطقه با مشاركت مردم و مسوولان تاكید كرد.

صالحی نسب افزود: بستان در گذشته نه چندان دور از نظر تولید محصول های كشاورزی و دامی و صید و صیادی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود ولی در دو دهه گذشته از جایگاه مناسب وشایسته خود دور شده است.

وی یادآور شد: با توجه به وجود بازارچه مرزی چذابه و اهمیت آن از لحاظ صادرات كالا و تردد زایران عتبات عالیات، نگاه كشاورزی و دامداری بخش بستان امری ضروری است و مسوولان باید در این زمینه كمر همت را ببندند تا در راستای شكوفایی اقتصاد منطقه و بهره وری از منابع موجود و حل مشكل های موجود گام موثری برداشته شود.
:
:
:
آخرین اخبار