تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۹۸۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی خبر داد:
آمادگی تعاون روستایی شهرستان باوی برای خرید گندم و کلزا
 رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی از آمادگی کامل تعاون روستایی این شهرستان برای خرید گندم و کلزا سال زراعی جدید از کشاورزان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان حسین کوتی گفت: شهرستان باوی دارای یک مرکز خرید 20 هزار تنی گندم است که در سال گذشته موفق به خرید 55 هزار تن گندم از کشاورزان شد.
وی ادامه داد: همچنین در همین مرکز با تلاش شبانه روزی پرسنل توانستیم بیش از 355 تن کلزا از کشاورزان خریداری کنیم که در خرید آینده قطعا شاهد افزایش خرید چشمگیری در هر دو محصول استراتژیک گندم و کلزا خواهیم بود.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان باوی بیان داشت: لازم به ذکر است در سال زراعی گذشته تعاون روستایی باوی موفق به خرید 55 هزار تن گندم و 355 تن کلزا از کشاورزان شده بود که اگر در سال زراعی پیش رو با مشکل سیل مواجه نشویم قطعا این رکورد شکسته خواهد شد.
کوتی در پایان گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوب در کشت امسال توجه به طرح 550 هزار هکتاری بوده است به نحوی که بیش از 17 هزار هکتار از اراضی زیرکشت مربوط به طرح 550 هزار هکتاری می باشد و قطعا در افزایش تناژ و بالا رفتن کیفیت دو محصول گندم و کلزا تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.
:
:
:
آخرین اخبار