تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۹۸۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۷ واحد صنفی متخلف در خرمشهر پلمب شدند
 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت:۲۷ واحد صنفی متخلف مصوبات ستاد کرونا خرمشهر از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان پلمب شدند.

بیژن بداغی بیان کرد:در راستای اجرای مصوبات شورای تامین خرمشهر در خصوص تعطیلی واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای غیرضروری، با همکاری فرمانداری، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری خرمشهر، این تعداد واحد صنفی در رسته‌های ابزارفروشی، تلفن همراه ، پوشاک و اقلام غیرضروری که به اخطارهای کتبی توجه نکرده بودند پلمب شدند.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد کرونای خرمشهر، تنها واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی و فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و بهداشتی فعال هستند و این واحدها ملزم به رعایت موازین بهداشتی و استفاده از دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی شدند.

بداغی با بیان اینکه تمام نیاز مردم خرمشهر به کالاهای اساسی فراهم  و مشکلی در تامین آن نیست گفت: به منظور کنترل و تنظیم بازار آمار اجناس انبارها و واحدهای عمده فروشی‌ و بنکداران گرفته شده و هیچ کمبود کالا در این انبارها وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازرسان بر قیمت کالاها نظارت دارند و از طریق اتحادیه ها تذکر بهداشتی و موارد لازم به آنها گوشزد شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از شهروندان خرمشهری خواست برای خرید کالای غیرضروری از خانه خارج نشوند و در صورت نیاز برای خرید مواد غذایی، تنها یک نفر از خانه خارج شود تا بتوانیم زنجیره انتقال بیماری کرونا را در خرمشهر قطع کنیم.

بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۱۲۳ بیمار در شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که ۴۵ بیمار از اهالی آبادان، ۵۷ بیمار از شهروندان خرمشهر و ۲۱ بیمار شادگانی هستند.

شهرستان خرمشهر حدود ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار