تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۹۹۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رزمایش پدافند زیستی بسیج دزفول برگزار شد
  رزمایش قرارگاه پدافند زیستی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در حوزه بلال حبشی برگزار شد.

امام جمعه دزفول شامگاه جمعه در این رزمایش ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت گفت: اتحاد، انسجام و همبستگی کنونی از اتحاد زمان جنگ بیشتر است و این نوید را می دهد که ملت ایران با این اتحاد بصیرت ، ایمان و اعتقاد خود را به جهان نشان می دهد .
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با بیان اینکه کشورهایی که ادعا دارند وضعیت بدتری در مواجهه با بیماری کرونا دارند  افزود: سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام و دیگر گروه های جهادی هر جا که نیاز باشد ورود می کنند و خود را با مشکلات هماهنگ می کنند که این نعمت بزرگی است .
وی افزود: اگر اتحاد و همدلی داشته باشیم می توانیم به خوبی این بیماری را شکست دهیم.                                                                                                                                                     امام جمعه دزفول گفت: دستاوردها و تجربه های زیادی در این دوران حاصل شده که برای جوانان کشورمان غنیمت است. 
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت:از حدود چهار هفته پیش که طرح فاصله گذاری اجتماعی و طرح قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا شده از همان لحظات اولیه نیروهای بسیج پای کار بودند و شبانه روز در غربالگری، ضدعفونی و تولید اقلام بهداشتی کمک کردند. 
امید بن عباس ضمن تقدیراز این اقدامات جوانان بسیجی  افزود: نقطه عطف ما این جوانان هستند و زمانی که کشورمان از نظر دارو تحریم شده و همه تصور می کردند کشورمان را شکست می دهند جوانان و نیروهای بسیجی این بیماری را به زانو در آوردند. 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه ای در سالهای آینده شاهد موفقیت های زیادی در دنیا خواهد  بود .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز از افرادی که در این مدت به صورت شبانه روزی و مخلصانه کمک های جهادی خود را ارائه کردند تقدیر کرد .
سرهنگ هادی سعادت زاده افزود: با اقداماتی چون غربالگری، تولید ماسک و ضدعفونی که در سطح شهرستان دزفول انجام شده بیماری کرونا مدیریت شده است.
شهردار دزفول نیز گفت:ضدعفونی معابر شهری دزفول از دهم فروردین ماه با کمک شهرداری و نیروهای جهادی  آغاز شده است.
محمدعلی دوایی فر افزود: شهرداری دزفول ۴۰ هزار لیتر آب ژاول با کمک فرمانداری تهیه و با کمک دیگر گروه های جهادی به ضدعفونی خیابانها پرداخته است.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار