تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۹۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مخالفت نماینده شوش با استیضاح وزیر کشاورزی
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر کشاورزی برای رفع مشکل گرانی مواد غذایی راه حل مناسب نیست و باید چاره‌ای دیگر اندیشید.

سید راضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: استیضاح وزیر جهاد و کشاورزی راه‌حل مناسبی برای مبارزه با افزایش قیمت‌ها نیست و در شرایط کنونی باید با آرامش کشور در راستای ثبات قیمت‌ها تلاش کینم.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌ها در بخش کشاورزی بسیار افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر قیمت میوه‌های داخلی نیز افزایش چشم‌گیری یافته و باید تلاش کرد تا مشکلات معیشت مردم کمتر شود و مجلس دولت را کمک کند.

نوری با اشاره به اینکه زمان زیادی از عمر دولت نمانده است، تاکید کرد: باید در این مدت زمان بسیار محدود باقی مانده از دولت دهم لازم است شرایط برای تعامل میان مجلس و دولت فراهم باشد و ارتباط میان این دو بخش بهبود یابد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی در حضور خود در کمیسیون کشاورزی، منابع طبیعی و آب مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات بیمه کشاورزان، خرید تضمینی، پرداخت تسهیلات و... به کشاورزان قول مساعد داده است.

وی تاکید کرد: استان خوزستان با داشتن منابع بسیار زیاد آب باید دارای کشاورزی بسیار پیشرفته و مدرن باشد ولی در این حوزه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

به گفته این نماینده در مجلس شورای اسلامی، کشاورزان از تهیه کود تا تامین آب در استان خوزستان دچار مشکل شده‌اند و باید برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

نوری با اشاره به اینکه حمایت از کشاورز باعث خودکفایی کشور می‌شود، افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تلاش کرد تا در راستای توانمند‌سازی این بخش مولد در استان گام‌هایی اساسی برداریم.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهرستان شوش در سال زراعی جاری برای تامین آب کشاورزی دچار مشکلات زیادی شده است و معیشت کشاورزان به خطر افتاده است.

:
:
:
آخرین اخبار