تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۹۹۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۰ میلیارد ریال به بازسازی مجتمع تجاری اروند خرمشهر اختصاص یافت
 مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند هزینه پیش‌بینی شده برای بازسازی مجتمع تجاری اروند خرمشهر که در آتش‌سوزی پارسال آسیب دید ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد ریال برای بازسازی این بازار تجاری اختصاص یافته‌است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند کمال رضایی سه‌شنبه اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند برای راه‌اندازی مجدد بخش‌های آسیب دیده از آتش سوزی مجتمع تجاری اروند خرمشهر " کنزالمال" تصمیم گرفت بدون تعلل و با توجه به بدقولی شرکت‌های بیمه اقدام به ساخت غرفه‌های آسیب دیده از آتش سوزی کند.

وی افزود: تصمیم بر این بود که غرفه‌های آسیب دیده قبل از ایام نوروز و آغاز سال ۹۹  تحویل غرفه‌داران شود که با شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌هایی مواجه شد.

رضایی گفت:با برداشتن قرطینه کار ساخت بازار شتاب بیشتری خواهد گرفت و امیدواریم این بازار همزمان با بازگشایی دیگر بازارها در سراسر کشور به غرفه‌داران تحویل داده شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: سعی شده است برای بازسازی این مجتمع تجاری از مصالح مرغوب، سازه‌های ضدحریق و عایق استفاده شود و به مسائل ایمنی، استاندار و حتی زیبا سازی آن توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اهمیت این بازار به عنوان یکی از پرترددترین بازارهای منطقه آزاد اروند ( شهرستان های آبادان و خرمشهر) خاطر نشان کرد: ۲۰ روز پس از آتش سوزی کار جداسازی غرفه‌های آسیب‌دیده از غرفه‌های سالم آغاز شد و بخشی از بازار فعالیت خود را در آن زمان از سر گرفت.

بازار تجاری اروند آذرماه پارسال دچار آتش سوزی شد و سه انبار کالا و ۷۶ غرفه از این بازار در آتش سوخت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار