تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۰۰۴۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر رسانه ای نفت مسجدسلیمان، مابقی قراردادش را به باشگاه بخشید
  مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان بخاطر شیوع بیماری کرونا به صورت داوطلبانه مابقی مبلغ قراردادش را بخشید.

 با اعلام باشگاه نفت مسجدسلیمان، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مسابقات لیگ برتر، مهران حسنوند به‌ طور داوطلبانه مابقی میزان دستمزدش را به باشگاه بخشید.

همچنین حسنوند که پیش از این مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان بود و از این تیم طلب داشت، از گرفتن مابقی میزان قراردادش صرف نظر کرد.

حسنوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به علاقه بسیاری که به تیم های استانم دارم احساس کردم در شرایط موجود از مابقی حق و حقوقم صرف نظر کنم تا الگویی باشد برای دیگران که در شرایط کرونا باشگاههای خود را یاری دهند.

وی در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در ایام موجود گفت: متاسفانه گسترش بیماری کرونا موجب تعطیلی مسابقات لیگ شد و هنوز تصمیمی در مورد شروع مجدد رقابت ها گرفته نشده است. در این مدت بازیکنان به صورت شخصی زیر نطر کادر فنی به تمریناتشان ادامه می دهند تا از شرایط مسابقات دور نشوند.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم هر تصمیمی که گرفته می شود به صلاح فوتبال کشور باشد و هیچ تیمی متضرر نشود. در هر صورت سلامتی بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات بسیار مهم بوده و باید فکری به حال این موضوع کرد.

بیماری کرونا از اوایل اسفند ماه در کشور مشاهده و به سرعت در همه نقاط کشور اپیدمی شد و تا کنون باعث ابتلای بیش از ۱۰۰ هزار نفر در کشور شده است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار