تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۲۰۰۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شستشوی نمای ساختمان بدون داربست/ شستشوی نما با طناب توسط شرکت آریا سازه ارتفاع البرز
شستشوی نمای ساختمان بدون داربست/ شستشوی نما با طناب توسط شرکت آریا سازه ارتفاع البرز

آریا سازه مجری کلیه خدمات کار در ارتفاع بدون داربست و با روش دسترسی با طناب می باشد.از جمله این خدمات می توان شستشوی نما، اجرای توری مرغی پاسیو، پیچ و رولپلاک نما بدون داربست، رنگ آمیزی نمای ساختمان، پوشاندن درز انقطاع، نصب تابلو وبنر، آب بندی نمای ساختمان، جوشکاری در ارتفاع و کلیه خدماتی که در ارتفاع بوده و حتی دارای دسترسی محدود می باشد را شرکت آریا سازه اجرا می کند.همچنین نیروهای شرکت دارای مدرک بین المللی ایراتا و سابقه کاری فراوان می باشند و می توانید با خیال راحت به ما اعتماد کنید.برای مطالعه کامل نماشویی ساختمان می توانید لینک شستشوی نما را کلیک کنید.

دلیل کثیف شدن نمای ساختمان ها و نیاز به شستشوی نما

از دلایلی که باعث کثیفی نمای ساختمان می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در زمان بنایی ساختمان مواردی مانند رنگ، قیر، دوغاب، و سایر موارد بر روی نما پاشیده شود.

در نماهای آجری یکی از موارد به جز مواردی که در اینجا گفته می شود شوره سفید رنگ است.

شرایط محیطی و باران و برف و همچنین دود وسایل نقلیه و ... گرد خاک می تواند باعث کثیفی نما شود.

این موارد برای تمامی نماها می باشد.

شستشوی انواع نماهای سنگی، سیمانی، آجری، کامپوزیتی، شیشه ای و ... را به ما بسپارید.در ادامه با نحوه شستشوی هر یک از این نماها در خدمت شما هستیم.

شستشوی نمای ساختمان بدون داربست/ شستشوی نما با طناب توسط شرکت آریا سازه ارتفاع البرز

شستشوی انواع نماها چگونه انجام می شود؟

شستشوی انواع نماها در تهران و شستشوی نما در کرج را به آریا سازه بسپارید.همچنین در سایر استان های کشور در صورتی که حجم پروژه بالا باشد ما حاضر به اجرای خدمات هستیم.

در دو خط بالاتر انواع نما را برای شما نام بردیم.حال نحوه شستشوی هر یک را برای شما می گوییم.

شستشوی نمای سنگی و سیمانی: این نماها فقط و فقط با دستگاهی به نام واترجت شستشو می شوند.واترجت دستگاهی است که آب را با فشار بسیار زیاد از سر نازل خارج می کند و باعث می شود آلودگی ها چندین ساله از روی نما پاک شود.از موارد مهم در این شستشو می توان به تکنسین شستشو اشاره کرد که باید حرفه ای باشد.همچنین اگر نیاز باشد شیشه ها شستشو شوند ابتدا باید واترجت انجام شود و سپس شیشه ها با ابر و طی شستشو شوند.

شستشوی نما شیشه ای و کامپوزیتی:برای شیشه ها می توان به طور کلی از ابر و طی استفاده کرد.در صورتی که نما کلا شیشه ای باشد می توان یک مرحله با آب و مایع مخصوص شستشو شود و سپس ابر و طی شود.

در نماهای دارای کامپوزیت هم از واترجت و سپس ابر و طی و هم از ابر و طی به صورت تنها برای شستشو استفاده می شود و بستگی به میزان کثیفی دارد.

شستشوی نمای ساختمان آجری چگونه انجام می شود؟

نماهای آجری دارای زیبایی خاص خود می باشند.البته این نماها بعد از گذشت مدت چند ساله ای زیبایی اولیه خود را به خاط آلودگی هایی که نام بردیم از دست می دهند.شستشوی این نماها با دستگاه واترجت انجام می شود.در صورتی که نمای آجری آلودگی کمی داشته باشد واترجت به تنهایی کفایت می کند.در صورتی که کثیفی زیاد باشد باید از ماده ای به نام سیلیس نیز برای شستشو به همراه واترجت استفاده کنیم.

قیمت شستشوی نما چگونه محاسبه می شود؟

در موضوع قیمت مجریان کار در ارتفاع با طناب به چند مورد دقت می کنند.مهمترین این موارد را برای شما بازگو می کنیم.

اولین نکته برای قیمت دادن بازدید از پروژه است.با انجام بازدید قیمت دقیق را می توان اعلام کرد.در صورتی که کارفرما نیاز به استعلام قیمت فوری داشته باشد می تواند با فرستادن عکس قیمت بگیرد که البته قیمت از طریق عکس 90 درصد دقیق می باشد.

دومین نکته ارتفاع ساختمان و حجم کاری می باشد.هر چه ارتفاع ساختمان بیشتر قیمت نیز روند افزایشی دارد و البته با افزایش طبقات کمی هم به مساحت کاری اضافه می شود که میتواند درصدی تخفیف داشته باشد.

سومین نکته نیز مربوط به میزان کثیفی نمای ساختمان می باشد که رابطه مستقیم با افزایش قیمت دارد.

نکته آخر نیز نوع مصالح و دستگاهی است که برای شستشو انتخاب می شود.در صورتی که واترجت باشد هزینه واترجت اضافه می شود و در صورت شستشو با ابر و طی استفاده با مواد یا بدون مواد مد نظر می باشد.

:
:
:
آخرین اخبار