تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۰۱۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای یکهزار ویژه‌برنامه به مناسبت روز دزفول آغاز شد
 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اجرای یکهزار ویژه برنامه به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در این شهرستان آغاز شد.

 امید بن عباس روز شنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: برنامه‌های زیادی برای گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری شهرستان دزفول در نظر گرفته شد که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع قادر به برگزاری برنامه‌هایی با حضور مردم نیستیم.

وی استفاده از ظرفیت صدا و سیما و استقرار استودیو پخش در دزفول را یادآور شد و افزود: یکهزار دقیقه برنامه با محوریت چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول و عید سعید فطر از امشب تا ۲۴ ساعت آینده در شبکه‌های سراسری، استان خوزستان و سایر استان‌ها پرداخته می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: نهایت استفاده را از فضای مجازی برای پخش برنامه‌ها خواهیم برد چراکه درنظر داریم در شرایط سختی که مردم به روحیه و لحظات شادی نیاز دارند، برنامه‌های متنوعی ارائه دهیم.

وی افزود: مسابقه و جشنواره‌های زیادی شامل مسابقه بزرگ کتابخوانی و جشنواره ملی هنر مقاومت در فضای مجازی، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی توسط نهادهای مختلف برای گرامیداشت روز دزفول در نظر گرفته شده است.

بن عباس با اشاره به برگزاری رژه موتورسواران و نورافشانی در سطح شهر توسط سپاه پاسداران اظهارداشت: همه این برنامه‌ها با هدف شادی مردم دزفول و معرفی هرچه بیشتر گذشته پرافتخار دزفول و ظرفیت‌های فعلی آن خواهند بود.

وی افزود: تمامی برنامه‌های در نظر گرفته شده تلفیقی از مقاومت و عملکرد دزفول در دفاع مقدس، جهاد پزشکی، کمک‌های مومنانه و تقارن روز دزفول با عید سعید فطر می‌باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از مردم خواست در این مدت با ماندن در خانه و  استفاده از برنامه‌های صداوسیما و فضای مجازی تعطیلات عید فطر را سپری کنند تا هرچه زودتر شاهد قطع زنحیره ویروس کرونا باشیم.

رژیم بعث عراق در دوران جنگ تحمیلی با ۱۷۶ موشک دور برد به دزفول حمله کرد که باعث شد این شهر به شهر موشک‌ها معروف شود ولی شلیک این موشک‌ها و پنج هزار و ۸۲۱ گلوله توپ به نقاط مختلف این شهر نیز نتوانست مردم را از مقاومت منصرف کند.

چهارم خرداد به پاس قدردانی از استقامت و ایثارگری مردم دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس به نام روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار