تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۰۱۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت ۶ تیم عملیاتی هلال احمر در مهار آتش‌سوزی جنگل‌های خوزستان
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۶ تیم عملیاتی و یک فروند بالگرد از جمعیت هلال احمر برای مهار آتش‌سوزی در سه منطقه شیخ تنگ بهبهان، مگران ۳ شوش و بیشه‌زارهای جنت مکان گتوند مشارکت داشتند.

دکتر علی خدادادی با اشاره به پایان یافتن عملیات اطفای حریق در بیشه زارهای گتوند بیان کرد: در عملیات مهار آتش سوزی در بیشه زارهای جنت مکان گتوند سه نفر از اهالی منطقه که در اطفای حریق کمک کردند مصدوم شدند که توسط امدادگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی گفت:برای مهار آتش سوزی در گتوند ۲ تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد که با کمک مسوولان محلی و مردم این آتش سوزی مهار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان  با اشاره به وقوع آتش سوزی در منطقه شیخ تنگ بهبهان ادامه داد: عملیات اطفای حریق در این منطقه از ساعت ۲۳ پنجشنبه شب آغاز شد و با توجه به گسترش آتش بالگرد هلال احمر نیز به منطقه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ تیم عملیاتی هلال احمر به این منطقه اعزام شد ادامه داد: مهار کامل آتش سوزی در این منطقه ادامه دارد.

خدادادی افزود: منطقه جنگلی مگران سه شهرستان شوش نیز امروز دچار آتش سوزی شد که ۲ تیم عملیاتی دیگر از هلال احمر برای کمک در مهار آتش سوزی این منطقه اعزام شدند.

منتطق جنگلی شیخ تنگ بهبهان از شب گذشته و مگران سه شوش و بیشه زارهای جنت مکان بهبهان امروز جمعه دچار آتش سوزی گسترده شدند که مردم و دستگاه های محلی و استانی برای مهار این آتش سوزی ها وارد عمل شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار