تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۲۰۱۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال ۸۰۰ هزار لیتر آب شرب به غیزانیه توسط سپاه کارون
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کارون گفت: باتوجه به نیاز ضروری مردم منطقه غیزانیه به آب ، به همت نیروهای بسیج و سپاه این شهرستان ، ۸۰۰ هزار لیتر آب شرب به این بخش ارسال شد.

 سروان پاسدار رضا محمدخواه روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به شدت گرفتن گرما و بالا رفتن مصرف آب و نیاز مبرم مردم به آب شرب و بهداشتی، نیروهای بسیج و مردم ولایتمدار شهرستان کارون  مشکلات مردم غیزانیه را دغدغه خود دانسته و در زمینه ارسال آب به این منطقه در روزهای اخیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند .

وی افزود : انتقال آب با تانکر های ۳۰ و ۱۸ هزار لیتری از روز جمعه آغاز شده و امیدواریم بتوانیم این کار را با اتمام برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کارون گفت : نیروهای بسیج و سپاه به ویژه گروه های جهادی در تمام بحران ها همواره درکنار مردم بوده و اکنون نیز برای خدمت به مردم منطقه غیزانیه تا رفع کامل مشکل آب شرب و بهداشتی آن ها ، در میدان حضور دارند.

پیش از این در روز هفتم خردادماه حمید رضا کشفی معاون راهبردی و نظارت بهره‌برداری شرکت آب‌وفاضلاب کشور در بازدید از منطقه غیزانیه اهواز گفته بود که شرکت آب و فاضلاب خوزستان مهلت سه هفته‌ای برای حل مشکل تامین آب غیزانیه این منطقه تعیین کرده اما تلاش می‌شود این مشکل زودتر حل شود.

همچنین سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج)خوزستان نیز در این خصوص گفته بود که گروههای جهادی با تمام ظرفیت و استفاده از تانکرهای سیار انتقال آب حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، برای آبرسانی به بخش غیزانیه وارد میدان می‌شوند.

مردم بخش غیزانیه سوم خرداد ماه جاری در اعتراض به وضعیت بد وکمبود آب آشامیدنی این بخش محروم و نیز اجرا نشدن طرح آبرسانی به این منطقه پرجمعیت تجمع کردند.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار