تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۲۰۱۷۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی عملکرد جنوبی‌های لیگ برتر/ قاسمپور: به «نفتی‌ها» نگاه هم نمی‌کنند
یک پیشکسوت فوتبال خوزستان شرایط سه تیم خوزستانی لیگ برتر را بررسی کرد و از وضعیت دو تیم نفتی ابراز ناامیدی کرد.
 ابراهیم قاسمپور ، درباره وضعیت تیم فولاد خوزستان در چند ماه اخیر اظهار کرد: فولاد خوزستان همیشه جزو تیم‌هایی است که در خوزستان مشکل مالی ندارد. همیشه در رده‌های بالا قرار دارد و بسیار با دو تیم دیگر یعنی نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان تفاوت دارد چرا که همیشه با برنامه کار می‌کند.

فولاد خوزستان تیمی سازمان یافته است

او ادامه داد: این تیم همیشه از قدیم با برنامه بود و تیمی سازمان یافته است. با وجود بسته شدن پنجره نقل‌و انتقالات کار سختی پیش رو دارد اما باتوجه به این‌که کادر فنی خوبی دارد می‌تواند عملکرد خوب خود را ادامه دهد و این تیم روی کاغذ شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد. به هر حال گاهی اوقات شرایط آن‌طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود و و گاهی هم شرایط باعث می‌شود فراتر از انتظار ظاهر شد اما امیدوارم که این شانس شامل حال فولادی‌ها شود و بتوانند به موفقیت برسند.

صنعت نفت آبادان فقط اسم نفت را یدک کشیده است

پیشکسوت فوتبال خوزستان در ارزیابی از تیم صنعت نفت آبادان گفت: من چند باری در تیم صنعت نفت کار کردم و می‌دانم با تمام امکانات خوبی که در این شهر وجود دارد، تیم صنعت نفت فقط اسم نفت را یدک کشیده است و در این شهر کمترین بهره از نفت برده می‌شود. ما در آبادان گاز تمام مملکت را تامین می‌کنیم اما خود آبادان گاز ندارد. می‌خواهم این مساله را به فوتبال ربط دهم چرا که حتی یک درصد از نفت را به فوتبال و حتی به شهر آبادان اختصاص نداده‌اند.

او ادامه داد: وضعیت همه چیز در آبادان نامطلوب است و دل‌خوشی مردم آبادان تیم صنعت نفت است چرا که با عشق این تیم را دنبال می‌کنند و جای تاسف دارد که به این تیم نمی‌رسند. هیچ تیمی در ایران خصوصی نیست و همان دو تیم خصوصی که اکنون در حال کار کردن هستند چند سال دیگر نمی‌توانند تیم داری کنند. به نظرم می‌شود به تیم‌های نفتی رسید و کمک کرد تا از این شرایط نامطلوب بیرون بیایند.

مسجدسلیمان حمایت مالی شود نتایج بهتری کسب می‌کند

قاسمپور درباره وضعیت نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان تیمی است که امسال هرچند بردهای زیادی نداشته است اما باختی هم نداشت و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. این تیم اگر از نظر مالی حمایت شود قطعا نتایج بهتر از این کسب می‌کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. مسجدسلیمان تیمی است که اولین شهر در صنعت نفت بوده است اما حتی به شهرهای نفتی نگاه هم نمی‌اندازند. در دنیا بهترین شهرها، شهرهای بندری هستند ولی در ایران دقیقا برعکس است.

او اضافه کرد: نفت مسجدسلیمان هم مثل آبادان است. پیشنهاد من این است که بیاییم درصد جزئی از نفت به این تیم‌ها اختصاص دهیم. در گذشته شعارهای زیادی برای سالم سازی وجود داشت و برنامه‌ریزی‌هایی برای سالم سازی انجام می‌شد تا جوانان آلوده نشوند اما به فوتبال بها نمی‌دهند و برای خوشحالی و نشاط مردمی که مشکلات زیادی در زندگی‌شان دارند هزینه‌ای نمی‌کنند و بها نمی‌دهند. برای وضعیت بد این روزهای کشور فوتبال می‌تواند نشاط را بین مردم رواج دهد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار