تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۰۲۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت آبادان:
بازی با پارس جنوبی‌جم کیفیت لازم را ندارد
 سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط تیم‌های صنعت‌نفت و پارس جنوبی‌جم نمی‌توان بازی با کیفیتی را در این دیدار انتظار داشت.

 بهنام سراج شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم اظهار داشت: در سه هفته اخیر تمرینات خوبی را انجام دادیم و تا حدودی آماده تقابل با پارس جنوبی‌جم هستیم.

وی افزود: البته هر ۲ تیم به لحاظ مالی با مشکل مواجه هستند و شاید تمرینات خوبی را برگزار نکرده اند و به این دلیل این بازی نمی‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: هدف باشگاه صنعت نفت کسب سهمیه آسیا است و اگر بتوانیم سه امتیاز دیدار فردا را بدست بیاوریم برای رسیدن به هدف خود می‌توانیم امیدوار باشیم.

سراج با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تیمش در تمرین‌های آماده‌سازی گفت: در تمرینات ساده روزهای گذشته بختیار رحمانی و فاخر تهامی دچار مصدومیت شدند و این مصدومیت نتیجه تصمیم گیری عجولانه در برگزاری مسابقات است.

سرمربی صنعت‌نفت افزود: با آغاز مسابقات لیگ برتر تمامی تیم‌ها با مصدومیت شدید بازیکنان خود مواجه خواهند شد و خیلی از بازیکنان در فصل آینده به دلیل مصدومیت نمی توانند بازی کنند.

وی افزود: محمد انصاری بازیکن پرسپولیس نمونه یک بازیکن حرفه ای است که در تمرینات دچار پارگی رباط صلیبی شد و آینده ورزشی این بازیکن به خطر افتاد.

سراج گفت: برای مقابله با پارس جنوبی جم ۲ بازیکن خود را بدلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا و پنج بازیکن خود را بدلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی صنعت‌نفت اظهار داشت: هدفی جز کسب سه امتیاز در این دیدار حساس نداریم هر چند جای خالی هواداران در این بازی احساس خواهد شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان ساعت ۲۱ یکشنبه (فردا) از هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر کشور میزبان پارس جنوبی‌جم در ورزشگاه تختی این شهر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار