تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۰۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجراي تغيير مكرر سرپرستي هيات كشتي خوزستان
عليرضا مرادحاجتي / عبدالرسول ممتازان
طي چند روز اخير عليرضا مرادحاجتي و عبدالرسول ممتازان به دليل برخي اتفاقات، در سمت سرپرستي هيات كشتي استان چندين بار جايگزين يكديگر ‌شدند.

 به گزارش ايسنا ، هيات كشتي استان در تاريخ 26 تيرماه با ارسال نمابري به خبرگزاري ايسنا از ابقا عبدالرسول ممتازان در سمت سرپرستي هيات كشتي خوزستان با حكم حجت‌الله خطيب، سرپرست فدراسيون خبر داده بود.
 
در متن اين خبر آمده است:
"طي حكمي از سوي حجت‌الله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي، عبدالرسول ممتازان در سمت سرپرستي هيات كشتي خوزستان ابقا شد.
 
در اين حكم كه به امضاي سرپرست فدراسيون كشتي رسيده و به اداره‌كل ورزش و جوانان استان ابلاغ شده، آمده است "باتوجه به اتمام دوران رياست هيات كشتي خوزستان بدين وسيله آقاي عبدالرسول ممتازان رييس هيات وقت به عنوان سرپرست هيات كشتي خوزستان كماكان در مسووليت خود تا شروع فراخوان و انتخابات، ابقا مي‌شود."
 
در اين نامه كه 26 تيرماه صادر شده، آمده است ابلاغ‌هاي قبل كان لم يكن تلقي مي‌شوند.
 
پيش از اين فدراسيون كشتي ابلاغ سرپرستي هيات كشتي خوزستان را به نام عليرضا مرادحاجتي صادر كرده بود."
 
 ايسنا نيز پس از دريافت نمابر اين خبر كه در سايت هيات كشتي استان نيز درج شده بود آن را بر روي خروجي سايت خود قرار داد اما اين خبر پس از حدود شش ساعت از سايت هيات كشتي استان برداشته شد.
 
حميدرضا گرشاسبي مديركل ورزش و جوانان استان در توضيح اين موضوع گفت: پس از انتشار خبر ابقا ممتازان در سمت سرپرستي هيات كشتي خوزستان، حجت‌الله خطيب عنوان كرد كه "امضاي درج شده در اين حكم متعلق به من نبوده و فرد ديگري از فدراسيون اين امضا را انجام داده است" وقتي ما متوجه شديم اين خبر صحت ندارد از هيات كشتي خواستيم تا خبر را از روي سايت هيات بردارد. فدراسيون همچنين از ما خواست تا درخواست مجدد خود را براي سرپرستي عليرضا مرادحاجتي ارايه دهيم. ما نيز بار ديگر حاجتي را به عنوان سرپرست هيات كشتي استان پيشنهاد داديم. پيشنهاد سرپرستي حاجتي از سوي اداره‌كل ورزش و جوانان استان بوده و فدراسيون نيز وي را تاييد كرد.
 
گرشاسبي ادامه‌داد: دوران چهارساله رياست ممتازان به اتمام رسيده بود و ما براساس قانون فراخوان ثبت‌نام براي احراز اين پست را داديم و از ممتازان نيز خواستيم كه در انتخابات مجمع ثبت‌نام كند ولي او عنوان كرد به دليل بيماري و سابقه 16 ساله‌ام در اين سمت، ديگر نمي‌توانم ادامه دهم. از آن‌جا كه مجمع انتخاب رييس هيات استان پس از المپيك برگزار خواهد شد، فدراسيون از ما درخواست كرد تا يك نفر را به عنوان سرپرست پيشنهاد دهيم كه فرد مورد نظر ما نيز حاجتي بود.
:
:
:
آخرین اخبار