تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۳۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۷ فینال دیگر در لیگ یک در پیش داریم
کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: عزم جدی برای موفقیت در ادا مه لیگ یک داریم و در این جهت ۷ فینال دیگر در پیش روی ما است.
 احمد آل نعمه  در خصوص بازی اخیر تیمش برابر تیم هوادار تهران اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سخت و حساسی خواهد بود، تیم هوادار در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و بازی در زمین آن‌ها بود، ما توانستیم در طول ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کنیم و موقعیت‌های زیای به حریف ندادیم.

وی افزود: در حال حاضر تیم ما از آمادگی بدنی خوبی برخوردار استط قبل از شیوع ویروس کرونا نتایج خوبی را گرفته بودیم و  قبل از شروع دوباره لیگ بارها با مجموعه تیم قول دادیم که این نتایج را همین گونه ادامه دهیم.

کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: این ۳ ماه تعطیلی خیلی خسته کننده و طاقت فرسا بود و می‌دانستیم در شروع بازی‌ها شرایط سخت است، تمامی تیم‌ها این شرایط را دارند، خوشبختانه بدن من خوب بود، همه بازیکنان لیگ نگران مصدومیت بودند اما خدا را شکر که انتظارها  تمام شد و شرایط بازیکنان بد نیست .

آل نعمه در مورد ادامه روند خوب استقلال عنوان کرد : قطعا ما با برنامه وارد لیگ شدیم و ۸ فینال را داشتیم که اولین بازی و حیاتی‌ترین بازی خودمان را مقابل هوادار با پیروزی از زمین خارج شدیم ،خب شرایط جدول به گونه‌ای است که شانش صعود به لیگ برتر را داریم و با رقبای اصلی خودمان در اهواز بازی داریم که این نکته ی مثبت برای ماخواهد بود.

وی ادامه داد: هفته آینده در اهواز بازی داریم و آماده هستیم تا انتقام دور رفت را  از تیم‌های حریف بگیریم و امیدوارم فینال دوم خود را هم پیروز شویم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار