تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۰۳۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۲۲ تن برنج از یک انبار در باوی کشف شد
 فرمانده انتظامی خوزستان از کشف یک انبار احتکار برنج در شهرستان باوی خبر داد و گفت: حدود ۳۲۲ تن برنج خارجی از این انبار کشف شد.

 سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان باکار اطلاعاتی یک انبار احتکار کالا را در حومه شهرستان باوی شناسایی کردند. 

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این انبار با حضور نماینده اداره صمت مقدار ۳۲۱ تن و ۸۸۹ کیلوگرم برنج خارجی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ارزش محموله احتکار شده را طبق نظر کارشناسان ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی با اشاره به پلمب انبار مورد نظر گفت: یک نفر نیز در این رابطه دستگیر وتحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در ماهشهر خبر داد و گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر یک انبار دپوی کالای قاچاق را در این شهرستان شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار قطعات کولرگازی و تعداد  ۱۲۵ دستگاه جاروبرقی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت : در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

پیش از این نیز در پنجم تیرماه رییس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان از کشف سه انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان شادگان خبر داده بود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار