تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۱۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲هزار و ۶۲ پرونده تخلف صنفی در خوزستان تشکیل شد
  معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۲ هزار و ۶۲ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۲۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون در استان تشکیل و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بهرام جباری بیان کرد: طی این مدت ۴۷ هزار و ۴۰۹ بازرسی از سطح بازار انجام گرفت که ۲ هزار و ۳۳۵ تخلف کشف شد که بیشترین میزان کشف تخلف در بخش کالای اساسی و خدمات عمومی بوده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان افزود: ۶ هزار و ۸۴۴ گزارش های مردمی در این مدت دریافت شد که ۶ هزار و ۲۴۰ مورد تخلف محرز شد  و ۶۰۴ مورد دیگر تخلف احراز نشد.
وی با اشاره به انجام گشتهای مشترک در بازار از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی ونیروی انتظامی افزود: در این مدت یک هزار و ۵۷۷ گشت مشترک  توسط  ۱۳۷ بازرس انجام گرفته که از بازار در شرایط عادی و در بحث کرونا بازرسی انجام می دهند.

جباری افزود: همچنین با گران شدن قیمت میوه در روزهای اخیر بازرسی از میدان میوه و تره بار اهواز بیشتر شده و با غرفه‌های میوه ای که تخلف دارند برخورد جدی می شود، هفته گذشته سه غرفه در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز به دلیل تکرار تخلف پلمب شد.

بازرسی از بازار با شیوع ویروس کرونا در استان شدت بیشتری گرفته است و بر قیمت کالاهای بهداشتی و بحث احتکار و یا فروش کالاهای تقلبی نظارت بیشتری انجام می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار