تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۰۳۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:
مبارزه با فرقه‌های انحرافی نظیر وهابیت در خوزستان ضروری است
 مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تاکید بر لزوم مبارزه با فرقه‌های انحرافی در این استان گفت: برخی فرقه‌ها نظیر وهابیت در استان خوزستان فعالیت دارند که باید اقدام لازم برای مبارزه با آنها صورت گیرد.

 حجت الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییسان پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی دزفول در سالن شیخ مرتضی انصاری دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به اهمیت ورود آموزه‌های قرآنی به منازل مردم افزود: شبکه سازی و استفاده از فضای مجازی به‌ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تاکید بر لزوم تقویت برنامه‌های قرآنی در سطح جامعه گفت: تقویت اراده مردم برای مبارزه با دشمن، تقویت مساجد با طرح امام محله و همچنین تقویت پایگاه‌های اجتماعی در حاشیه شهرها و روستاها از برنامه‌های این سازمان در سال ۹۹ می‌باشند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت مردم برای انجام فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد و افزود: فعالیت هیات‌های مذهبی نباید صرفا در ایام محرم باشد بلکه باید به تشکلی اثرگذار در جامعه تبدیل و در تمام عرصه‌ها و زمان‌ها فعال شوند.

حجت الاسلام نبی‌زاده حمایت و تقویت بانوان را از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: بانوان متدینه خوزستان کم نیستند لذا باید از ظرفیت آنها به خوبی در پیشبرد امور استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت، هدایت و نظارت بر حرکت‌های خودجوش مردمی بیان کرد: کار فرهنگی مانند اقدامات عربستان سعودی مدنظر ما نیست؛ تمام حرکت‌ها باید بر بستر حرکت‌های مردمی انجام شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان حضور روحانیون در عرصه‌های مختلف را باعث گره گشایی از مشکلات مردم دانست و افزود: هم افزایی  و همدلی باعث رهاشدن از دام شیطان و انجام حرکت‌های خوب فرهنگی می‌شود.

وی با قدردانی از بیش از ربع قرن تلاش‌های حجت الاسلام بیگدلی رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول گفت: حجت الاسلام بیگدلی به عنوان مشاور در استان فعالیت خود را با ماموریت‌های مشخص ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام نبی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان دزفول گفت: این شهرستان بواسطه علمایی که داشته و دارد در جهان اسلام شناخته شده است.

شهادت سردار سلیمانی حرکت انقلاب اسلامی را شتاب بخشید

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت این سردار به حرکت انقلاب اسلامی شتاب بخشید و آن را به حرکتی جهانی  تبدیل کرد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی حرکت‌های انقلابی را ضرورت جامعه کنونی دانست و افزود: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها استوار به سوی اهداف خود پیش می‌رود و وارد گام دوم شده است.

وی با قدردانی از حرکات انقلابی فرماندار دزفول و حضور او در بین مردم برای رفع مشکلات اظهارداشت: نشست شورای تامین با هدف بررسی مشکلات درمان شهرستان دزفول در محل بیمارستان بزرگ این شهرستان محل بستری بیماران مبتلا به کرونا برگزار شد که جای قدردانی دارد.

امام جمعه دزفول همچنین با قدردانی از زحمات حجت الاسلام مرتضی بیگدلی رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی دزفول افزود: حجت الاسلام احسان خاکی رییس جدید نیز جایگاه ویژه‌ای در حوزه فرهنگ شهرستان و استان خوزستان دارد.

بخشی از حقوق کارگران آب و فاضلاب روستایی دزفول پرداخت شد

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین رسیدگی به مشکلات کارگران شرکت آب و فاضلاب روستایی را یادآور شد و گفت: این کارگران ۲۴ ماه حقوق دریافت نکرده بودند که با حضور در بین آنها صدایشان شنیده و امروز بخشی از حقوق آنها واریز شد.

علی فرهمندپور با اشاره به انجام رزمایش سفیران سلامت در شهرستان دزفول افزود: حضور مسوولان در بین مردم و اهدای ماسک و مواد ضدعفونی به آنها یکی از اهداف این رزمایش بود.

وی خواستار همدلی و مردمی بودن مسوولان شد و ادامه داد: این رزمایش برای رضای خدا و تسکین درد مردم برگزار و استقبال خوبی از آن شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر لزوم رسیدگی به مطالبات، امور و شکایات مردمی اظهارداشت: مطالبات و شکایات مردمی با توجه به وضعیت اقتصادی موجود زیاد است و مردم چاره‌ای جز مراجعه به ادارات ندارند.

وی با بیان اینکه برخی ادارات از فضای مجازی برای تخریب یکدیگر استفاده می‌کنند، افزود: این ناهماهنگی بین ادارات باعث نا امیدی مردم می‌شود.

فرهمندپور با انتقاد از کوتاهی برخی ادارات شهرستان دزفول در جذب اعتبارات گفت: بازدید سرزده از ادارات در دستور کار است البته هدف مچ گیری نیست بلکه می‌خواهیم دغدغه‌های مردم را بررسی کنیم.

وی پیگیری و اجرای مصوبات جلسات از سوی ادارات را ضروری دانست و افزود: فقط ۲۰ درصد مسوولان ادارات دزفول فرم ارزیابی عملکرد سال ۹۸ را ارسال کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در پایان از زحمات حجت الاسلام مرتضی بیگدلی رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمود محمدزاده مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان و جمعی از مسوولان شهرستان دزفول نیز در آیین معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی دزفول حضور داشتند.

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی بیش از ۲۵ سال مسوولیت اداره تبلیغات اسلامی دزفول را برعهده داشت که امروز این مسوولیت را به حجت الاسلام احسان خاکی واگذار کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار